نیکوکاران و مدیران خدمت رسانی بهتر به مددجویان را قوام می بخشند

رشت - ایرنا - قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: نیکوکاران، مدیران و گروه‌های جهادی در کنار ما هستند و باعث می‌شوند تا خدمت‌رسانی بهتری به مددجویان ارائه شود.

به گزارش ایرنا، جعفر صباغیان روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان در رشت اظهار کرد: همچنین همکاری موثر مسئولان همانند نمایندگان ولی فقیه، استانداران و بانکهای عامل به عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره)قوام می‌بخشند.

وی افزود: از سوی دیگر مجلس شورای اسلامی نگاه دلسوزانه و رئوفانه‌ای در خصوص یاری رساندن ما به مددجویان دارد و در این بخش نیز همراه ما هستند و امیدواریم که همراهی و تعامل همه مسئولان در ارائه خدمات‌دهی بهتر کمیته امداد امام خمینی (ره)هر ساله افزایش یابد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) به توجه شهید خدمت آیت الله رئیسی به مددجویان اشاره و بیان کرد: فروردین ماه امسال به صورت ویدئوکنفرانس بیش از ۳۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی با حضور شهید خدمت آیت الله رئیسی تحویل مددجویان شد.

صباغیان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در کمیته امداد امام خمینی(ره) تمامی همکاران بدون درنظر گرفتن مسائل مالی، فعالیت شبانه روزی دارند و به مددجویان خدمت‌رسانی می‌کنند و برای رضای خدا تلاش دارند.

به گزارش ایرنا، در جریان این مراسم از زحمات عباس اهرابی که از ۲۳ آبان سال ۹۷ به عنوان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در گیلان فعالیت داشت، تقدیر و سیدمجتبی جلالی‌پور به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) ین استان معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha