نماینده مجلس: همه باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم

شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید برای مشارکت حداکثری و انتخاب فردی اصلح در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامرضا میرزایی روز سه‌شنبه در همایش فرهنگیان حامی قالیباف در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: عملیات "وعده صادق" جهان را دگرگون و نگاه‌ها نسبت به ایران را عوض کرد و انقلابی در نگرش کنونی دنیا نسبت به ایران به‌وجود آورد.

وی افزود: در انتخاب خود باید به سمتی برویم که بتوانیم از موقعیت‌ها و موفقیت‌هایی که تاکنون به‌دست آورده‌ایم بهره لازم را ببریم و بتوانیم از دستاوردهای خود پاسداری کنیم.

میرزایی تصریح کرد: سعی نکنیم با یک انتخاب غلط، دوباره به شرایط گذشته برگردیم که ایران تحت تاثیر تحریم‌های سخت قرار گرفته بود.

وی یادآور شد:‌ در خصوص مسائل داخلی احتیاج به چهره‌ای داریم که از لحاظ اجرایی قوی باشد و همچنین به چهره‌ای جهادی نیازمندیم که این چهره در شخصیت قالیباف وجود دارد.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شرایط کنونی ایجاب می‌کند که انتخاب خود را با هوشیاری انجام دهیم.

میرزایی تاکید کرد: ‌در شرایط کنونی براساس تشخیصی که داده شده، قالیباف مناسب‌ترین شخص برای تصدی پست ریاست‌جمهوری است.

وی افزود: قالیباف هیچ‌وقت از مسیر رهبری عبور نکرده و خط انقلاب را به چالش نکشیده، هر چند بعد از ورود به عرصه سیاسی مورد هجمه قرار گرفته است.

میرزایی گفت تخریب نیروهای انقلاب به یک رویه تبدیل شده است و باید نسبت به این مساله آگاهانه نگاه شود.

میرزایی اظهار داشت: ‌در تنقیح قوانین با قالیباف مذاکره کردم و دیدم آگاهی کافی دارد، فردی تیزهوش، جهادی، ریسک‌پذیر، توانمند و ‌تصمیم‌‍‌گیر با روحیه کار شبانه‌روزی است و جبهه مقاومت با آمدن وی احساس امنیت می‌کند.

نماینده مجلس: همه باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم

اهمیت تلاش برای مشارکت گسترده در انتخابات

رییس ستاد محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تلاش برای مشارکت گسترده در انتخابات مهم‌ترین مساله انتخابات ریاست‌جمهوری و صحنه انتخابات است.

مجتبی نوروزی حضور مردم در صحنه انتخابات را از لحاظ سیاسی و بین‌المللی تاثیرگذار اعلام و تاکید کرد: کشورهای توسعه‌یافته از ابزار مشارکت سیاسی برای تعاملات بین‌المللی استفاده می‌کنند.

وی مشارکت همگانی و حضور مردم در صحنه انتخابات را برای کشور مهم دانست و افزود: باید تلاش کنیم در روزهای آینده قشرهای مختلف مردم به‌خصوص رای‌خاکستری‌ها به پای صندوق‌های رای بیایند.

نوروزی تصریح کرد:‌ برخی گفته‌اند جبهه انقلاب از حضور و رای مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری می‌هراسند اما باید به آن‌ها بگوییم ما نمی‌ترسیم و با آغوش باز از حضور مردم در انتخابات استقبال می‌کنیم.

وی قالیباف را تمام‌کننده راه ناتمام شهید آیت‌الله رئیسی دانست و یادآور شد: از ویژگی‌های قالیباف این است که اولویت‌یاب خوبی است، خود را درگیر حاشیه‌ها نمی‌کند، خود را صرف اولویت‌های کشور می‌کند و بر نقاط تحول‌آفرین متمرکز می‌شود.

رییس ستاد محمدباقر قالیباف در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:‌ قالیباف منطقه پرتلاطم غرب‌آسیا را از نظام سلطه که برای این منطقه برنامه دارد،‌ به ثبات می‌رساند.

وی گفت: در این شرایط به رییس‌جمهوری نیاز داریم که منطقه را بشناسد، ثبات را در منطقه حفظ کند و در کنار ثبات‌بخشی بتواند به نیروهای تحول‌آفرین کشور این اطمینان را بدهد که می‌تواند تحول ایجاد کند.

نوروزی اجماع‌سازی را از ویژگی‌های قالیباف اعلام و تاکید کرد: قالیباف می‌تواند بین مردم و حاکمیت اجماع ایجاد کند.

وی گفت: قالیباف دارای پایگاه اجتماعی بالا و دارای توان اجماع‌سازی است.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه هشت تیرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌جمهوری رقابت می‌کنند.

رئیس‌جمهور پیشین ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از افتتاح سد قیزقلعه سی در منطقه خداآفرین آذربایجان شرقی در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

براساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی، معاون اول او محمد مخبر از فردای همان روز و به مدت ۵۰ روز به عنوان مسئول اداره دولت آغاز به کار کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha