رئیس جمهور آینده باید در مسیر خدمات شهید آیت الله رئیسی حرکت کند

ورامین- ایرنا- گفت: رئیس ستاد نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ورامین با بیان اینکه کارنامه اجرایی درخشان و تحول گرایی فرد اصلح باعث می شود شرکت کنندگان استقبال بیشتری در انتخاب وی داشته باشند گفت: رئیس جمهور آینده باید در مسیر خدمات شهید آیت الله رئیسی حرکت کرده و تداوم بخش آن و نه باعث توقف ایران شود.

حسن شمائی رئیس ستاد مردمی شهرستان ورامین محمد باقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چهارشنبه درحاشیه تجمع مردم دیار ۱۵ خرداد بمنظور مشارکت حداکثری در انتخابات در ورامین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به جایگاه ایران پیش و پس از دولت مردمی سیزدهم اظهار داشت: دیپلماسی شهید جمهور آیت الله رییسی و سردار دیپلماسی حسین امیر عبداللهیان نشان داد که تا بطور کامل از ظرفیت منطقه ای استفاده نکرده و با همسایگان روابط کاملی برقرار نساختیم نباید به خارج از منطقه مسیر را هدایت کنیم.

رئیس جمهور آینده باید در مسیر خدمات شهید آیت الله رئیسی حرکت کند

کارشناس ارشد رشته علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی در ادامه افزود: برجام تعهدی است که متاسفانه از دولت یازدهم و دوازدهم کارنامه قابل قبولی دریافت نکردیم و برجام نه تنها مشکلی حل نکرد بلکه مقابل دیپلماسی ایران یعنی گفتگو با دیگر کشورها ایستاد.

رئیس ستاد مردمی انتخابات قالیباف در ورامین در ادامه اذعان کرد: وی دارای خصایص و کارنامه درخشانی با برنامه های اجرای موثر می باشد. قالیباف همچنین با ایجاد تحول در جایگاه های مختلف چون نیروی انتظامی نشان داد در نبودها ، گلایه نمی کند بلکه با تکیه بر توان داخل جلوه های بروز جهادی را نهادینه می کند.

رئیس جمهور آینده باید در مسیر خدمات شهید آیت الله رئیسی حرکت کند

وی در ادامه عنوان کرد: در همین راستا پس از تایید شورای نگهبان با دوستان مشورت کرده و با هم به ستاد مرکزی تهران مراجعه و درخواست مجوز زدن ستاد در ورامین و حمایت از محمدباقر قالیباف کردیم که خوشبختانه تایید و امروز در خدمت مردم مومن ورامین هستیم.

کارشناس ارشد رشته علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی در پایان خاطرنشان کرد: ستاد مرکزی باعنایت پروردگار در ورامین افتتاح و در ذیل آن ستادهای بانوان، جوانان، خانواده شهدا، دانشجویان و آحاد مردم افتتاح شد که مردم فرهنگ ساز و قیام ساز ورامین رویکرد خیلی خوبی داشتند و شاهد شکوهی در این روزها بودیم. همچنین در روز ۸تیرماه مردم قیام ۱۵خرداد (ورامین) در انتخاب اصلح و ثبت شکوهی از حضور پرشور در پای صندوق رای تحولی جدید را رقم خواهند زد و تیر دشمنان را به سنگ می زنند.

شهید جمهور نشان داد که می توان نقش موثری در گشایش های اقتصادی و ارتباط با کشورهای جهان رقم زد

رئیس جمهور آینده باید در مسیر خدمات شهید آیت الله رئیسی حرکت کند

شاپور بوربور رییس ستاد شهید جمهور آیت الله رئیسی در دوره سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری و رئیس ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در شهرستان پاکدشت نیز روز چهارشنبه درحاشیه ستاد مردمی قالیباف در این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: نقش شهید جمهور نشان داد که می توان در شرایط تحریم بهترین ظرفیت ها را برای مردم ایران اسلامی رقم زد و نقش موثری در گشایش های اقتصادی و ارتباط با کشورهای جهان رقم زد.

وی افزود: حال که آیت الله رییسی به فیض شهادت نائل شدند اکنون این مسیر باید ادامه داشته باشد و این می تواند با توجه به خصایص اخلاقی محمدباقر قالیباف ادامه دار شود.

رئیس جمهور آینده باید در مسیر خدمات شهید آیت الله رئیسی حرکت کند

این جانباز هشت سال دفاع مقدس همچنین در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و اذعان داشت: رهبری تمامی خصایص و نکات راهبردی یک رییس جمهور اصلح را برای همه ما تبیین کردند و این نکته بسیار حائز اهمیت که می توان آنها را در خصوصیات نامزد مورد علاقه اکثریت مردم را چون پرکاری، انقلابی، ولایتمدار و غیره یافت که انسجام و وحدت بخشی در کشور اشاره کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است همه دوشادوش هم بتوانیم آینده روشن را برای کشور در روز ۸تیرماه رقم بزنیم و مسیر شهید رییسی و سردار دیپلماسی امیرعبداللهیان را ادامه بدهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha