مراسم چهلم «شهدای خدمت» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

یاسوج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم چهلم «شهدای خدمت» در شهرهای استان روز پنجشنبه هفتم تیرماه در مرکز استان و سایر شهرستان ها و بخش های مختلف با حضور قشرهای مختلف مردمی برگزار می شود.

سیدجواد هاشمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: مراسم چهلمین روز شهادت رئیس جمهور و همراهان روز پنجشنبه هفتم تیر ماه در حسینیه ثارالله شهر یاسوج برگزار می شود.

وی افزود: مراسم بزرگداشت اربعین شهدای خدمت در تمام مراکز شهرستان ها و بخش ها صبح روز پنجشنبه برنامه ریزی شده است، بعد از نماز مغرب و عشا در مساجد و محلات استان نیز یاد شهید جمهور گرامی داشته می شود.

هاشمی تصریح کرد: به دلیل تقارن چهلمین روز شهادت شهدای خدمت و همچنین بزرگداشت شهدای هفتم تیر شهید بهشتی و همراهان این مراسم به صورت همزمان برگزار می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این مراسم راس ساعت ۹ صبح در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار می شود و یاد و خاطره رئیس جمهور شهید، وزیر امور خارجه، استاندار و نماینده ولی فقیه در تبریز، سرتیپ حفاظت رئیس جمهور و اعضای کادر پرواز گرامی داشته می شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha