پیشگامی جامعه ورزش برای حضور در انتخابات

تهران- ایرنا- وزارت ورزش و جامعه ورزش با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات اعلام کردند که مردم و ورزشکاران با انتخابی درست می‌توانند به پیشرفت ایران قوی کمک کنند.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیرماه برگزار خواهد شد. حضور پرشور در این انتخابات یکی از مهمترین توصیه‌های رهبر انقلاب و مسوولان ارشد نظام است. جامعه ورزش یکی از اقشاری است که در ادوار گذشته نه تنها مشارکت بالایی در انتخابات داشتند بلکه مردم را نیز برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رای تشویق می‌کردند. در این دوره نیز شماری از ورزشکاران، قهرمانان و مسوولان این بخش مردم را به مشارکت گسترده در پای صندوق‌های رای فراخواندند.

وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی این بخش صبح چهارشنبه در بیانیه‌ای با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت از مردم ایران اسلامی برای حضور پر شور ‌و شعور در این عرصه و خلق حماسه‌ای ماندگار دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برهه‌ای حساس را فراروی ملت شریف ایران قرار داده است تا هر صاحب رای، با اندیشه و تدبیر در انتخابی جدید، زمینه‌ی فعالیت دولت را بوجود آورده و مشارکت گسترده‌ای را در عزت و اقتدار کشور به منصه‌ی ظهور برساند.

وزارت ورزش و جوانان همچنین با انتشار کلیپ‌هایی از رهبر انقلاب به مهمترین معیارهای انتخاب رئیس جمهوری اشاره و به بررسی اهمیت مشارکت مردم در انتخابات پرداخت.

وزارت ورزش و جوانان همچنین با انتشار صحبت‌های شمار زیادی از قهرمانان به تشویق مردم برای حضور در پای صندوق های رای پرداخت.

پیشگامی جامعه ورزش برای حضور در انتخابات

سیدمحمد شروین اسبقیان معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای با اشاره به همراهی جامعه ورزش و جوانان در اتفاقات مختلف از جمله سیل و زلزله با آسیب دیدگان از این حادثه‌ها، گفت: انتخابات ریاست جمهوری فراز مهم دیگری در تاریخ این نظام است و قطعا جامعه‌ پرمخاطب ورزش همراه با دیگر اقشار جامعه، حضور پرشور و شعوری را به نمایش خواهند گذاشت.

در کنار بیانیه وزارت ورزش و جوانان روسای فدراسیون‌ها نیز مردم را به حضور گسترده در پای صندوق رای تشویق می‌کردند. سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی، مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی، افشین هادی چگینی رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال از جمله مدیران ورزشی بودند که مردم را به حضور گسترده در انتخابات دعوت کردند.

سیدحسن طباطبایی در خصوص مشارکت مردم در انتخابات گفت: هشتم تیرماه روز مهم برای تعیین سرنوشت مردم و انتخاب رئیس اجرایی کشور است. انتخابات هشتم تیرماه ادامه همان بدرقه و تشیع آیت‌الله رئیسی است و من از مردم و خانواده کاراته می‌خواهم در این انتخابات حضور داشته باشند.

همچنین عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی با بیان اینکه حضور در انتخابات مهر تائید بر نظام است، گفت: حضور در انتخابات پشتوانه‌سازی برای نسل جوان است و جامعه ورزش در این دوره حضور گسترده خواهد داشت و یاد و خاطره رئیس جمهور شهید را نیز گرامی می‌دارد.

سعید عزیزیان پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال نیز از دیگر شخصیت‌های ورزشی نیز در خصوص انتظارات جامعه ورزش از رئیس جمهور آینده گفت: رئیس جمهور آینده ما باید به درد مردم برسد. باید بین مردم باشد و ببیند که درد مردم چیست. مانند آقای رئیسی که به همه جا سر زد و دید که مردم چه مشکلاتی دارند.

افشین هادی چگینی رئیس انجمن‌های ورزش‌های رزمی نیز در پیام خود به مردم با تاکید بر حضور گسترده در انتخابات گفت: قشر ورزشی به خصوص ورزش‌های رزمی در این برهه حساس و سرنوشت ساز، در کنار سایر اقشار در جهت اعتلای مردم سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک تک افراد در سرنوشت را تبیین خواهند کرد.

حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز اظهار داشت: مردم و ورزشکاران هشتم تیر با حضور در پای صندوق‌های رای، فردی انقلابی، ولایت مدار را برای امور اجرایی کشور انتخاب خواهند کرد.

پیشگامی جامعه ورزش برای حضور در انتخابات

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در اهمیت حضور در انتخابات گفت: اگر رای ندهیم بار دیگر باید گلایه کنیم. انتخاب یک مدیر توانمند به اهتزاز پرچم ایران در تمام دنیا کمک می‌کند.

مهدی الفتی مرد تاریخ‌ساز ژیمناستیک ایران نیز در این خصوص اظهار داشت: این حضور موجب عزت و سربلندی خواهد بود و از مردم عزیز کشورم می‌خواهم روز جمعه حضور گسترده‌ای داشته باشند.

سیده‌الهام حسینی از دیگر چهره‌های شناخته‌شده ورزش بانوان کشور در رشته وزنه‌برداری با تاکید بر انتخاب اصلح اعلام کرد: به عنوان عضو کوچک جامعه ورزش از ورزشکاران می‌خواهم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت خود داشته باشند.

حمید بهزادپور دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی نیز گفت: انتخابات به عنوان نمادی بارز و شاخص از مردم‌سالاری دینی با مشارکت گسترده‌ی مردم به یکی از جلوه‌های حقیقی تعیین سرنوشت جامعه توسط مردم تبدیل شده است. از جامعه ورزشی و ورزش دوستان دعوت می‌کنم در این عرصه حضور و مشارکت فعال و بالایی داشته باشند.

معصوه زارعی کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان نیز در خصوص حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: اکنون که در آستانه یک انتخاب سرنوشت ساز قرار داریم و این انتخاب می‌تواند پیشرفت کشور و آینده روشن را برای ایران اسلامی و مردم غیور این مرز و بوم تضمین کند، از همه مردم عزیز و صبور کشورم به ویژه جامعه ورزشی دعوت می‌کنم با حضور گرم خود در صحنه انتخابات، دشمنان را مأیوس و ناامید و سربلندی کشور را با رأی خود رقم بزنند.

سحر حسینی قهرمان کونگ‌فو، آرزو حسینی قهرمان مچ‌اندازی ایران و آسیا، فرزاد عباس‌زاده قهرمان کارته ایران و جهان، مژگان رحمانی لژیونر دارت ایران، زهرا دانایی ملی‌پوش والیبال نشسته، مبینا ندایی قهرمان بدمینتون، حسن شیرزادی عضو تیم ملی بوچیا، محمدرضا طوفانی پور عضو بسکتبال با ویلچر، سعیده نصیری عضو تیم ملی تکواندو، شهلا قربانی بانوی تاریخ‌ساز پاورلیفتینگ، سارینا نوری نایب قهرمان کاراته آسیا، نسرین شاهی دارنده مدال طلای پاراتیراندازی جهان، حسن قاسمی قهرمان ووشو، حمید اسماعیلی عضو تیم پارادوومیدانی، محمدرضا مهدی نسب عضو تیم ملی فوتبال پنج نفره و محبوبه سنچولی عضو تیم ملی کبدی از جمله ورزشکارانی بودند که مردم را به حضور گسترده در پای صندوق رای تشویق کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha