۹ تیر ۱۴۰۳، ۹:۱۹
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85520413
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استفاده از آب در مصارف غیرآشامیدنی ممنوع؛ قطع انشعاب در انتظار متخلفان گلستانی
عکس آرشیو است

گرگان- ایرنا- معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گلستان استفاده از آب آشامیدنی در مصارف غیرآشامیدنی را ممنوع اعلام کرد و گفت: با مشترکان متخلف برخورد قانونی می‌شود.

سیدمهدی آل‌حسینی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس آیین‌نامه شرکت‌ آب و فاضلاب، استفاده از آب آشامیدنی برای مصارفی مانند آبیاری باغ‌ها، صیفی‌جات و تامین آب دام‌ها و پر کردن آب استخرها خلاف مقررات است.

وی با بیان اینکه قطع انشعاب آب در انتظار افرادی است که از آب آشامیدنی برای این‌گونه مصارف استفاده می‌کنند، افزود: مردم در مصرف آب آشامیدنی در مصارف غیرشرب بیشتر مراقبت کنند.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گلستان با تاکید بر اینکه صرفه‌جویی در مصرف آب موجب ارائه خدمات پایدار به همه مردم خواهد شد، تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب گلستان پویش «هر خانواده روزانه ۵۰ لیتر صرفه‌جویی» را به راه انداخته که شرکت همشهریان در این پویش، تاثیر به‌سزایی در صرفه‌جویی در مصرف آب دارد.

آل‌حسینی مصرف بهینه آب را با توجه به آب، گرم شدن هوا، شرایط بسیار حساس منابع تامین آب شرب و کمبود آب آشامیدنی ضروری خواند و یادآور شد: حجم ذخیره آب در استان گلستان نسبت به کشور ۵۰ درصد است.

به گفته وی؛ شرکت آب و فاضلاب حدود ۲ میلیون و ۵۰ هزار نفر جمعیت در شهر و روستاهای استان تحت پوشش دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha