پنج میز مشاوره ویژه هفته قوه‌قضاییه در مساجد مشهد برپا شد

مشهد-ایرنا- مدیر اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان گفت: پنج میز مشاوره به مناسبت هفته قوه قضاییه شامل سه میز مشاوره قضایی و ۲ میز مشاوره تعزیرات در مساجد مشهد بر پا شد.

مرتضی بامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان با همکاری قوه قضاییه در طول سال اقدام به برگزاری مشاوره‌های رایگان قضایی و حقوقی در مساجد سطح شهر مشهد برای نمازگزاران و هم سنگرهای مسجدی می‌نماید.

وی با بیان اینکه این جلسات با حضور قضات و وکلای مجرب در مساجد برگزار می‌شود، اظهار کرد: امسال به‌ مناسبت هفته قوه قضاییه علاوه بر میزهای مشاوره‌ای که هر هفته برگزار می‌شود، ۳ میز مشاوره قضایی ویژه با حضور دکتر ولایتی، معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس اداره توسعه حل اختلاف خراسان رضوی، رضا چیتی فدافن رییس سازمان قضایی نیروی‌های مسلح استان و یاسر مهربانی مقدم، دادیار دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۴ مشهد برگزار شد.

مدیر اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان، گفت: در این برنامه‌ها مسوولان استانی قوه قضاییه به توضیح پیگیری گزارشات مردمی پرداخته و سوالات و ابهامات مردم را پاسخ داده و در ادامه نیز به‌ صورت چهره‌ به‌ چهره به مردم مشاوره رایگان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در راستای اجرای طرح «راه نو»، برنامه ویژه میز تعزیرات حکومتی نیز در ۲ مسجد منتخب مشهد و با هدف رسیدگی به شکایات مردمی در موضوعات مختلف شامل کم‌فروشی، گران‌فروشی، عدم درج قیمت و احتکار برگزار شد.

معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان تاکنون ۸۴ میز مشاوره حقوقی، ۳۴ میز مشاوره قضایی و ۴ میز مشاوره تعزیرات را در مساجد شهر مشهد برگزار کرده است.

یکم تا هشتم تیرماه هفته قوه قضاییه در کشور نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha