تلویزیون اینترنتی راهیان نور راه‌اندازی می‌شود

تهران- ایرنا- دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: تلویزیون اینترنتی راهیان نور در غرب و شمال غرب به زودی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار روح الله محمدحسین زاده امروز در نشست قرارگاه رسانه ای راهیان نور که با حضور جواد رمضان نژاد رئیس بسیج رسانه ملی، عباس اوتادی دبیرقرارگاه رسانه ای راهیان نور کشور، نمایندگان قرارگاه های راهیان نور آجا، فراجا ،سپاه و بسیج و اصحاب رسانه در سالن جلسات ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه رسانه بالاترین مرجع تصمیم گیری در راهیان نور قرارگاه رسانه ای راهیان نور است و هر مصوبه ای که این قرارگاه داشته باشد برای تمامی اجزای راهیان نور واجب الاجرا می باشد.

وی افزود: سال گذشته در راهیان نور جنوب کشور بیش از سیصد خادم رسانه ای بصورت مستمر فعالیت تخصصی داشتند.

جواد رمضان نژاد رئیس بسیج رسانه ملی نیز درباره حمایت صدا و سیما از راهیان نور گفت: بیشترین حمایت و پای کار آمدن سازمان صدا و سیما در فعالیت های فرهنگی در حوزه راهیان نور انجام می شود و صدا و سیما و بسیج رسانه ملی با تمام ظرفیت های خود پای کار این عملیات فرهنگی بزرگ می‌آیند.

تبدیل راهیان نور به گفتمان

هچنین حسن نجفی رئیس ستاد رسانه ای شورای عالی فضای مجازی درباره راهیان نور گفت: برند راهیان نور قداست دارد باید راهیان نور را تبدیل به یک گفتمان کنیم.

انتشار اخبار هر یادمان شهدا توسط یک خبرگزاری

عباس اوتادی دبیر قرارگاه رسانه ای راهیان نور کشور نیز ضمن ارائه گزارش فعالیت های این قرارگاه در راهیان نور جنوب و افتتاحیه راهیان نور غرب و شمال غرب در بازی دراز گفت: قرار است هر یک از خبرگزاری ها، معین یکی از یادمان ها برای انتشار اخبار فعالیت ها شوند.

وی افزود: امسال بیش از هشتاد برنامه زنده تلویزیونی، بیش از پنجاه آیتم تولیدی تلویزیونی و ۸۰۰ خبر در خبرگزاری های رسمی کشور درباره راهیان نور جنوب و ۱۰ برنامه زنده، ۱۰ آیتم تولیدی تلویزیونی و بیش از یکصد و پنجاه خبر مختص افتتاحیه راهیان نور غرب و شمال غرب در بازی دراز منتشر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha