آب پاکی رئیس فدراسیون والیبال روی دست مربیان ایرانی؛ وقتی پائز در شکست‌ها تنها ماند

تهران- ایرنا- برخی از مربیان ایرانی تلاش می‌کنند به جای مربی خارجی، هدایت تیم ملی والیبال را بر عهده بگیرند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران عملکرد ضعیفی در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ داشت و از ۱۲ بازی خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها، فقط ۲ پیروزی کسب کرد و در ۱۰ بازی دیگر مغلوب شد. ۷ شکست از این ۱۰ شکست در کارنامه پائز ثبت شد تا این مربی پیش از پایان هفته دوم، از سمتش کنار گذاشته شود.

همان زمان رئیس فدراسیون والیبال در مصاحبه‌ای وعده داد که سرمربی آینده تیم ملی والیبال، یک مربی بزرگ خارجی خواهد بود. میلاد تقوی این اظهارنظر را چندین بار انجام داد؛ اما به نظر می‌رسد برخی در تلاش هستند تا اتفاقات دیگری رقم بخورد و مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

با این اوصاف باید انتظار داشت رئیس فدراسیون والیبال روی حرف خودش که استفاده از مربی بزرگ خارجی باشد بماند؛ ضمن اینکه همان سیاستی که باعث شد هیچکدام از دستیاران عطایی نتوانند دستیار پائز شوند در خصوص دستیاران ایرانی این مربی برزیلی - فرانسوی هم اجرا شود و آنها هم در کادر فنی آینده تیم ملی جایی نداشته باشند.

تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها، ناکام بود و همه اعضای کادرفنی تیم ملی در این ناکامی سهیم هستند و اینکه برخی تلاش می‌کنند بار ناکامی این تیم را به دوش نکشند به دور از انصاف است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha