سهرابیان: اردوی مشترک ایران با ایتالیا برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: با موافقت رئیس فدراسیون ایتالیا ملی پوشان المپیکی کانو و کایاک اردوی مشترکی با تیم ملی ایتالیا در این کشور خواهند داشت.

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با ایرنا درباره سطح بازی‌های روئینگ بریکس کازان، اظهار داشت: یک نماینده از لیگ برتر به این مسابقات اعزام کردیم و دانشگاه آزاد توانست در این مسابقات دو مدال کسب کند. با توجه به رقبایی که در این دوره از مسابقات حضور داشتند، حریفان ایران قدر و در بازی‌های المپیک و قهرمانی جهان حضور داشتند.

وی در پاسخ به اینکه آیا سطح مسابقات بالا نبود که پاورزنان ۱۸ مدال کسب کردند، یادآور شد: در مسابقات تیم زیر ۲۰ سال و جوانان آب‌های آرام آسیا ۱۸ ورزشکار اعزام شدند و ۱۸ مدال کسب کردیم. در دور قبل هم چنین درصدی از مدال را به دست آوردیم. همواره پاروزنان ایران در این مسابقات حضور موفقی دارند. در هیچ دوره‌ای چین در این مسابقات شرکت نمی‌کند و فقط در رقابت‌های جهانی حضور می‌یابد.

رئیس فدراسیون قایقرانی یادآور شد: تیم سه نفره روینگ ایران در اردوی روسیه بسر می‌برند زیرا پیست استاندارد نداریم و برای آزامش فکری به همراه سرمربی و مربی خود در کمپ کازان تمرین می‌کنند. آنها دو سه روز قبل از مسابقات به ایران بازمی‌گردند و از ایران به بازی‌های المپیک اعزام می‌شوند. امیدوارم نتایج طلوبی کسب کنند.

وی درباره اردوی دو المپیکی دیگر در خارج از ایران خاطرنشان کرد: مکاتباتی با رئیس فدراسیون ایتالیا انجام دادیم و او پذیرفت تا اردوی مشترکی با تیم ایران داشته باشد. شنبه کارهای ویزای بچه‌ها انجام می‌شود. در کانو و کایاک محمدنبی رضایی و علی آقامیرزایی به اردوی مشترک تیم ملی ایران با ایتالیا در این کشور اعزام می‌شوند و از همان جا به فرانسه می‌روند. امیدوارم این اردوی مشترک با ایتالیا تاثیر مثبتی در المپیک برای پاروزنان ما داشته باشد.

سهرابیان اضافه کرد: در حال حاضر دختران و پسران ما از تیم‌های باشگاهی ملوان و اصفهان خروشان در اردو حضور دارند تا شهریور ماه به مسابقات قهرمانی جهان چین اعزام شوند.

وی درخصوص ساخت خوابگاه در کنار دریاچه آزادی یادآور شد: برای استفاده در لیگ و تیم‌های ملی خوابگاهی را درست کردیم و برنامه ریزی کردیم وقتی پیمانکار خوابگاه شماره ۲ ورزشگاه آزادی از دادن خوابگاه به قهرمان جهان ما جلوگیری کرد، او بتواند با ویلچر به راحتی به این خوابگاه تردد کند. مسئول آن خوابگاه با اکراه رفتار کرد و به نتیجه رسیدیم روی پای خودمان بایستیم و برای این قشر از جامعه قایقرانی خوابگاهی در کنار دریاچه آزادی درست کنیم که امکان استفاده از آن را داشته باشیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: تا دو هفته دیگر خوابگاه آماده می‌شود و کارگران دو شیفته کار می‌کنند. ساخت این خوابگاه از هفته گذشته آغاز شد و ما چهار سوئیت می‌خواهیم تا بچه‌ها بتوانند از آن استفاده کنند. آنها خانواده ما هستند. کیومرث هاشمی هم در ساخت این خوابگاه رضایت داد و موافقت وزیر ورزش و جوانان برای من خیلی ارزشمند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha