همایش مردمی «دولت قرار»از پدیده مناظرات انتخاباتی رونمایی کرد+ فیلم و عکس

تهران- ایرنا- همایش مردمی «دولت قرار با مردم» با حضور حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل خانه والیبال ایران در تهران برگزار شد. 

به گزارش ایرنا، همایش مردمی دولت قرار با مردم با حضور حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور گروه های مختلف مردم از ساعت ۱۷ در محل خانه والیبال ایران در تهران آغاز شد.

پورمحمدی در میان استقبال حاضران وارد سالن شد.

پورمحمدی پدیده مناظره انتخابات است

شهاب‌الدین صدر رئیس ستادهای مردمی پورمحمدی در این مراسم گفت: از سال ۱۳۷۴ در فعالیت انتخابات مجلس و ریاست جمهوری حضور داشتیم و سال ۱۳۸۰ نیز نامزد انتخابات ریاست جمهوری بودم.

وی بیان‌داشت: فارغ از نتیجه انتخابات، اولاً باید شاخص‌هایی را در بین نامزدها دنبال کنیم که همان خط اصیل انقلاب است، در بین نامزدهای ریاست جمهوری، مطمئن‌ترین فرد به لحاظ اعتقادات دینی و اسلامی، پایبندی و التزام به مبانی امام و رهبری،مصطفی پورمحمدی است.

رئیس ستاد مردمی پورمحمدی اظهارداشت: پورمحمدی در مناظره‌ها نشان داد پدیده انتخابات است، مسئولیت همه اعمال خود در دوران خدمت را پذیرفت.

صدر خاطرنشان‌کرد: مبارزه با فساد نیاز به فردی دارد که فساد را بشناسد و عزم راسخ برای این مهم و نگاه درست داشته باشد، او بر انتخاب مدیران درست تاکید دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha