جمعه ۸ تیر ماه «روز جمهور» است

تهران- ایرنا- رئیس صندوق توسعه ملی از مردم خواست روز جمعه ۸ تیرماه با مشارکت بالا در انتخابات حضور پیدا کنند.

به گزارش ایرنا، مهدی غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی با انتشار توییت‌هایی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: هر کس از «مشارکت بالای مردم» نگران است، بدان معناست که بخشی از «جمهور» را قبول ندارد و شایسته «ریاست بر این جمهور» نیست.

در تازه‌ترین توییت مهدی غضنفری آمده است: مشارکت را بالا ببریم تا همه «جمهور» نظرشان را بدهند. قاطبه این «جمهور» مسلمان و موحد است و تابع «شریعت»، غیر از این هم باشد «یک ایرانی» است؛ پس مشارکت بالا، تقویت «جمهوری اسلامی ایران» است.

وی افزود: هر کس از «مشارکت بالای مردم» نگران است، بدان معناست که بخشی از «جمهور» را قبول ندارد و لذا او شایسته «ریاست بر این جمهور» نیست.

رئیس صندوق توسعه ملی همچنین با تاکید بر اینکه نباید کسی مقابل رای مردم بایستد در توییت دیگر خود طرفداران همه نامزدها را به همراهی با نامزد پیروز توصیه کرده و نوشته است: مخالفت یا معاضدت؟ روز ۸ تیر ماه و یا هفته بعد، اکثریت «جمهور» نامزدی را انتخاب می‌کنند و او با تنفیذ «مقام معظم رهبری» به پاستور خواهد رفت. حال اگر آن فرد به هر دلیلی، مطابق میل و سلیقه ما نبود، آیا با او «موافقت و معاضدت» می‌کنیم، یا «مخالفت و معاندت»، البته «انتقاد سازنده» یک وظیفه همگانی و همیشگی است، ولی به «تشخیص مردم» احترام بگذاریم و آن را بپذیریم و مقابل «رای جمهور» نباشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha