چهار طرح ورزشی و فرهنگی در «بخش آفتاب» تهران افتتاح شد

تهران بزرگ - ایرنا - چهار طرح ورزشی و فرهنگی با حضور استاندار تهران در «بخش آفتاب» این استان افتتاح و همچنین سه طرح درمانی و فرهنگی دیگر نیز کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار تهران روز چهارشنبه مجموعه ورزشی امام رضا(ع) با اعتبار۳۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع، بوستان یک هکتاری امام رضا(ع) با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و مجموعه ورزشی شهدای روستا با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و مساحت یک هزارو ۴۰۰ مترمربع در روستای مرتضی‌گرد این بخش را افتتاح کرد.

پروژه فیبرنوری در روستای مسگرآباد با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال، یکی دیگر از طرح‌های افتتاح شده بود که در آن چهار هزارمتر حفاری و لوله‌گذاری و حدود ۶ هزار متر فیبرکشی انجام شده است.

چهار طرح ورزشی و فرهنگی در «بخش آفتاب» تهران افتتاح شد

با اجرای این طرح و جانمایی دوربین‌های نصب شده در نقاط مختلف روستای مسگرآباد، ‌ سطح بالایی از پایش و کنترل امنیت اجتماعی برای اهالی منطقه ایجاد خواهد شد.

کلنگ‌زنی سرای محله با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال با مساحت یک هزارو ۳۵۰ مترمربع و کلنگ‌زنی سرای امید(مسکن جوانان) با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال با مساحت ۳۲۰ مترمربع در روستای قلعه‌نو حاج موسی، همچنین کلنگ‌زنی مجموعه درمانی و پلی‌کلینیک با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال و مساحت هشت هزار مترمربع، از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز توسط استاندار تهران در سطح روستاهای بخش آفتاب کلنگ‌زنی شد.

چهار طرح ورزشی و فرهنگی در «بخش آفتاب» تهران افتتاح شد

همچنین با حضور استاندار تهران، کلنگ‌زنی و افتتاح چندین پروژه عمرانی در روستای مرتضی‌گرد بخش آفتاب انجام شد که بخشی از این طرح‌ها شامل آغاز عملیات اجرایی مجموعه درمانی و پلی‌کلینیک، افتتاح بوستان یک هکتاری امام رضا (ع) و گشایش مجموعه ورزشی شهدای روستا بود.

بازدید از مرکز پزشکی بیماری‌های خاص شرق تهران در روستای مسگرآباد بخش مرکزی تهران از جمله برنامه‌های استاندار تهران در این روز بود.

افتتاح پروژه پایش تصویری روستا و غبارروبی گلزار شهدای روستای مسگرآباد نیز از دیگر برنامه‌های این بازدید محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha