۶ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۱
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85521092
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

عملیات مشترک یمن و مقاومت عراق علیه کشتی رژیم صهیونیستی در «حیفا»

تهران- ایرنا- سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (چهارشنبه) از انجام عملیات نظامی مشترک با مقاومت اسلامی عراق و هدف قرار دادن یک کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المسیره، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در اظهاراتی در این باره اعلام کرد: در پاسخ به ظلم و ستم علیه ملت فلسطین و کشتارهای دشمن صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها در نوار غزه، نیروهای مسلح یمن با همکاری مقاومت اسلامی عراق با استعانت از خداوند متعال، عملیات نظامی مشترکی را با هدف قرار دادن کشتی اسرائیلی (MSC Manzanillo) در بندر حیفا با تعدادی پهپاد انجام دادند.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح یمن به یاری خداوند متعال تا پایان تجاوزات و محاصره ملت فلسطین در نوار غزه، به عملیات نظامی مشترک خود با مقاومت اسلامی عراق ادامه خواهند داد.

نیروهای مسلح یمن پیش از این نیز چند عملیات مشترک با مقاومت اسلامی عراق علیه اهداف رژیم صهیونیستی انجام داده بود.

به گزارش ایرنا، ارتش یمن طی ماه های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود را به غزه متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha