اسبقیان: حضور جامعه ورزش پای صندوق‌های رای بار دیگر دشمنان را ناامید می‌کند

تهران- ایرنا- معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: جامعه ورزش یک‌بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای شعور و شور خود را به رخ جهانیان کشیده و دشمنان انقلاب و ایران را ناامید خواهند کرد.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، سیدمحمدشروین اسبقیان با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: جامعه ورزش کشور همواره در سرنوشت ایران اسلامی هدفمند حرکت کرده و مانند سایر اقشار ملت قهرمان ایران در بحران‌ها و شرایطی مانند زلزله و سیل همراه و همگام با ملت غیور ایران اسلامی در صحنه حضور داشته‌اند.

وی ادامه داد: همانگونه که جامعه ورزش در انتخابات مجلس وظیه خود را به خوبی انجام دادند این‌بار نیز شاهد حضور آنها در پای صندوق انتخابات ریاست جمهوری خواهیم بود. به همین منظور از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر روز جمعه و در مجموعه ورزشی شهید شیرودی، پای صندوق‌های رای خواهیم رفت تا نشان بدهیم به عهدی که با رهبری و شهدا بسته‌ایم، همچنان پای بندیم.

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، یادآور شد: حضور جامعه ورزش در پای صندوق‌های رای دشمنان را ناامید خواهد کرد و روز جمعه این حضور حداکثری را شاهد خواهیم بود. در این صندوق وزیر ورزش و جوانان، روسای فدراسیون‌های ورزشی، قهرمانان و چهره‌های تیم ملی حضور خواهند داشت و در مدت زمان ۳ ساعتی که برای این کار در نظر گرفته، رای خود را به صندوق می‌اندازند.

اسبقیان به اتفاقات خوب ورزشی در چند وقت اخیر اشاره کرد و گفت: باید از تلاش‌هایی که در دولت سیزدهم اتفاق افتاد به نیکی یاد کرد. واگذاری قطعی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با دستور ویژه رئیس جمهور شهید و با پیگیری‌های وزیر ورزش محقق شد و در همین مدت شاهد آغاز فرایند احداث مجموعه ورزشی بزرگ تهران بودیم. طرح احداث شهرک مدال‌آوران و افتخارآفرینان در راستای فرامین مقام معظم رهبری نیز در دستور کار است و پیگیری لایحه اصلاح ماده ۵ بحث قانون سرباز قهرمان و استخدام این عزیزان نیز در حال پیگیری است. تامین اعتبارات نوسازی و تجهیزات ورزشی پس از ۱۵ سال در دولت سیزدهم اتفاق افتاد و فراموش نکنیم برای اولین بار یک رئیس جمهور با حضور خود در وزارت ورزش نشان داد ورزش تا چه حد اهمیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha