معاون پارلمانی ریاست جمهوری: دولت سیزدهم بنیانگذار «مکتب خدمت» شد

قزوین - ایرنا - معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری گفت: دولت سیزدهم به پاس خدمات شهید آیت الله سید ابراهیمی رییسی و همراه ایشان، «بنیانگذار مکتب» خدمت شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم جعفری شامگاه چهارشنبه در مراسم چهلمین روز شهدای خدمت واقع در شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: قبلا بدلیل خدمات سردار دل‌ها، «مکتب سلیمانی» در مقاومت شکل گرفته بود و اکنون مکتب شهید رییسی نیز در حوزه خدمت تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: مردمی‌ترین انسانی که مجلسی‌ها می‌شناختند، شهید رییسی بود، تا جایی که ۲۹۶ نماینده مجلس در قالب مجامع استانی و نمایندگان نزد ایشان رفتند و پس از شنیدن حرف تک تک نمایندگان ملت، برای پیگیری آنها دستورات لازم را صادر کرد.

جعفری با بیان اینکه شهید رییسی خستگی نمی‌شناخت و بطور دائم برای خدمت به استان‌های مختلف می‌رفت، تصریح کرد: شهید رییسی در تمام شهرها با تمام مردم از هر دین و قشری بخصوص اهل تسنن به گفت و گو می‌نشست و چشم فتنه‌گران را کور می‌کرد.

این مسوول ادامه داد: شهید جمهور نگران مردم بود، بخاطر افراد تنگدست و ضعیف جامعه بر خوراک خودش کنترل داشت و هرگز غذایی را میل نمی‌کرد که تهیه آن برای مردم دشوار باشد.

جعفری با بیان اینکه در دوران دولت سیزدهم اتحاد و یکپارچگی قدرتمندی در جامعه شکل گرفته بود، تاکید کرد: همه معتقد بودند که دوقطبی از میان رفته و کلام شهید رییسی مطابق امر رهبری است، البته مردم قبلا رییس جمهوری را دیده بودند که با اظهارات صریح رهبری مخالفت می کرد.

معاون پارلمانی ریاست جمهوری اضافه کرد: چه نسبت‌ها و طعنه‌ها که به شهید رییسی نزدند، حتی کفار و دشمنان و بیگانگان برای مظلومیت ایشان متاثر شدند، اما برخی در داخل نیش زبان زدند، همان زنی که ادعا می‌کرد خیلی روشنفکر است، با کمال وقاحت به شهدای خدمت طعنه زد.

جعفری به موضوع وعده صادق نیز اشاره کرد و گفت: وزیر انگلیس پس از تحقق عملیات وعده صادق به شهید رییسی گفته بود که ۳۲۴ موشک به اسراییل زده شده است، رییس جمهور شهید نیز در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه پرداخت و بعدها با لبخند بیان داشت که برای نخستین بار دیپلماسی، میدان و رسانه، همه با هم هماهنگ شدند.

معاون پارلمانی ریاست جمهوری: دولت سیزدهم بنیانگذار «مکتب خدمت» شد

مردم در انتخابات به حافظه تاریخی خود رجوع کنند

معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در ادامه سخنان خود به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: عده‌ای هنوز تصور می کنند که مشکلات کشور به دست برجام حل می‌شود، در حالی که آمریکایی‌ها بی‌تعهدی کردند و به ملت ایران ریشخند زدند.

جعفری ادامه داد: دولت قبل به شکل رسمی تورم ۵۹ درصدی و بصورت غیررسمی تورم ۸۰ درصدی را تحویل دولت سیزدهم داد، در حالی که دولت رئیسی در این سه سال و نیم گذشته تورم را به زیر ۴۰ درصد رساند.

این مسوول خاطرنشان کرد: مردم باید به حافظه تاریخی برگردند و انتخاب درستی داشته باشند، کلید دروغین برخی رییس جمهورها کاری نکرد، اما خدمات سید ابراهیم شهید درهای «شانگهای»، «بریکس» و همسایگان را به روی ما گشود.

جعفری یادآور شد: عده‌ای حمله به سفارت عربستان را به گردن ما می‌اندازند، اما باید از دولت وقت بپرسند که چرا حفاظت و نیروی امنیتی کافی بکار نگرفت که جلوی این اقدام را بگیرد، پس احتمالا برنامه از پیش تعیین شده بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha