۷ تیر ۱۴۰۳، ۰:۲۰
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85521225
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رشد ۳۳ درصدی اعتبارات عمرانی لرستان

۷ تیر ۱۴۰۳، ۰:۲۰
کد خبر: 85521225
رشد ۳۳ درصدی اعتبارات عمرانی لرستان

خرم آباد- ایرنا- استاندار لرستان گفت:‌ اعتبارات عمرانی استان با پیگیری های صورت گرفته امسال رشد ۳۳ درصدی و اعتبارات هزینه‌ای رشد ۴۰ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان ایلام اظهار کرد: اتفاق دیگر در سال جاری به وقوع پیوست و حوزه وزارت اقتصاد و دارایی از سهم دریافت کننده هزینه استانی خارج شده که به نفع ۲۴ دستگاهی است که اعتبار هزینه‌ای را از استان دریافت می‌کنند.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت پیگیری رسانه‌ها در این زمینه افزود: به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است تا آخر تیر ماه با هماهنگی فرمانداران شاخص‌های بودجه‌ای حوزه تخصصی خود را مشخص کنند تا سال آینده بتوانیم اعتبارات بهتری نسبت به امسال داشته باشیم .

استاندار لرستان گفت: هیچ راهی جز توزیع بر اساس این شاخص‌ها در زمان حاضر نداریم زیرا این شاخص‌ها و بودجه مربوط به سال گذشته است و توانسته‌ایم بر اساس دستورالعمل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمل کنیم.

شفقت افزود: به‌منظور افزایش اعتبارات لازم است از هم اکنون برای سال آینده برنامه ریزی و دستگاه‌های اجرایی با مرکز آمار صورتجلسه و شاخص‌های خود را با نظر فرماندار اصلاح کنند تا پس از ارسال به وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه تغییرات لازم اعمال شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha