مناظره داغ انتخاباتی مسئولان ستادهای پزشکیان و قالیباف در بوشهر

بوشهر-ایرنا- مناظره انتخاباتی داغ و پرحرارت اعضای ستادهای انتخابات در استان بوشهر بین عبدالرسول عمادی مسئول ستاد مرکزی پزشکیان در استان، محمد صادق بحرانی از فعالان رسانه و محسن گناوه‌ای مسئول فضای مجازی ستاد محمدباقر قالیباف در کشور برگزار شد.

به گزارش شامگاه چهارشتبه ایرنا، این مناظره انتخاباتی که محسن گناوه‌ای به شکل ویدئو کنفرانسی شرکت کرده بود با طرح سوال‌هایی از سوی مجری ظرف مدت ۲ ساعت و در آرامش کامل برگزار شد.

عضو ستاد قالیباف در استان بوشهر در ابتدای مناظره با انتقاد از برنامه‌های مسعود پزشکیان اظهار کرد: در برنامه های پزشکیان ۲ نکته وجود دارد که یکی تاکید بر برنامه مصوب ملی و همچنین سیاست‌های کلی ابلاغی است که باید با کار کارشناسی این برنامه‌ها تدوین شده و در نهایت به تصویب برسد تا قدرت اجرایی پیدا کند.

محمد صادق بحرانی افزود: پزشکیان نباید تنها به بحث بهداشت و درمان نگاه کارشناسی کند بلکه باید تمام موضوع‌های کشور را با نگاه کارشناسانه در نظر بگیرد.

رئیس ستاد مسعود پزشکیان در استان بوشهر نیز پاسخ داد: پزشکیان به تعاملات حل کننده مسئله با مراکز تصمیم گیرنده درون نظام باور دارد و به دنبال تقابل نیست.

عبدالرسول عمادی افزود: مسائل شرعی تا زمانی که تبیین نشده نمی‌توان آن را به یک فرهنگ تبدیل کرد، به عنوان مثال فرهنگ عفاف و حجاب نباید در کنار هم قرار گیرد و باید با ملایمت به این مقوله پرداخت و پزشکیان از همه ابزارها استفاده خواهد کرد.

وی ادامه داد: پزشکیان چنانچه نتواند کاری از پیش ببرد استعفا خواهد داد و همچنین اینکه وی وفادار به جمهوری اسلامی است و قطعا دوران ریاست جمهوری او دوران آرامی خواهد بود.

بحرانی در پاسخ به سوال مجری مناظره مبنی بر شفاف سازی پیرامون سیسمونی نوزاد نوه قالیباف و موضوع مجموعه یاس که باعث حاشیه سازی زیادی برای رئیس قوه مقننه شد، عنوان کرد: این اخبار موضوع جدیدی نیست و افراد موفق همواره مورد آماج تهمت ها و تخریب ها قرار می‌گیرند تا توان آنها از سوی رقبا جهت اثر بخشی در کشور گرفته شود.

بحرانی ادامه داد: این موضوع را برای شهید بهشتی نیز بوجود آوردند که باعث شد این شهید والا مقام جهت جلوگیری از تخریب های بیشتر تصویر همسر خود را انتشار دهد، پس این مسائل از جنس تهمت و تخریب است و از جانب مراجع قضایی نیز پیگیری شده و دروغ‌پردازی آنان نیز بر همگان مشخص شده است.

این عضو ستاد قالیباف در استان بوشهر اضافه کرد: قالیباف توان پای کارآوردن نخبگان را دارد و وی با این رویکرد در زمان فعالیتش به عنوان شهردار تهران فعالیت‌های گسترده‌ای داشت و تاکنون بعد از گذشت بیش از ۱۰ سال افراد دیگری نتوانستند عملکردی بالاتر از او داشته باشند.

وی عنوان کرد: وزیران و سایر مسئولان نیز همواره جهت ادای احترام و پیگیری امورات به دفتر قالیباف می رفتند که این رویکرد نشان از توانمندی و قدرت سیاسی وی است.

محسن گناوه‌ای مسئول فضای مجازی ستاد مرکزی قالیباف نیز گفت: قالیباف از ابتدا به عنوان رزمنده در دفاع مقدس فعالیت خود را شروع کرده و پس از طی پله‌های ترقی به یکی از مهره های مهم و سرشناس کشور تبدیل شده است که این افتخار بزرگی برای مردم است.

گناوه‌ای افزود: با توجه به درخواست بیش از ۱۶۰ نماینده مجلس جهت حضور وی در انتخابات، به طور قطع با ورودش به پاستور، تعامل بسیار خوبی بین ۲ قوه شکل می‌گیرد که این رویه در پیشبرد اهداف نظام و توسعه همه جانبه کشور بسیار مفید واقع می‌شود.

مسئول فضای مجازی ستاد حامیان قالیباف در کشور، پیرامون حاشیه سازی رقبا در مورد سیسمونی اظهار کرد: در این زمینه اعتقاد دارم نباید به مسائل سطح پایینی همچون سیسمونی پرداخته شود زیرا خانواده فرزند قالیباف که به صورت جداگانه با همسرش زندگی می کند، اختیار دارد همچون سایر فرزندان این سرزمین به زندگی شخصی خود بپردازد.

گناوه‌ای افزود: نباید چنین موضوعی را به عملکرد مطلوب و سازنده قالیباف به عنوان چهره سرشناس کشور ربط داد و باعث سوء استفاده دشمنان نظام شد.

گناوه‌ای در ادامه یکی از ایرادات پزشکیان را وعده های توخالی خارج از حوزه اختیاراتش عنوان کرد.

وی گفت: موضوع اصلی ما عملکرد و کارنامه قالیباف است که یکی از آنها برنامه هفتم است که باعث افتخارات بزرگی برای کشور شده و می تواند با این کارنامه درخشان، کشور را بخوبی هدایت کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha