۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۸
کد خبر: 85521443
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹ طرح برق منطقه‌ای باختر افتتاح شد

۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۸
کد خبر: 85521443
۹ طرح برق منطقه‌ای باختر افتتاح شد

اراک - ایرنا - ۹ طرح ایستگاه‌های برق، خطوط انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای باختر روز پنجشنبه همزمان با طرح‌های وزات نیرو در کشور و به صورت ارتباط دورسخنی با سرپرست ریاست جمهوری، وزیر نیرو و با حضور استاندار مرکزی افتتاح شد.

معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای باختر در حاشیه افتتاح این طرح‌ها به خبرنگار ایرنا، گفت: ۱۵ پروژه مهم از ابتدای دولت سیزدهم با سرمایه‌گذاری ۹ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال در شرکت برق منطقه‌ای باختر انجام شد که حاصل آن اضافه شدن ۳۳۰ مگاولت به ظرفیت‌ پست‌ها و ۴۵ کیلومتر به ظرفیت خطوط است.

علی صفری افزود: ۹ پروژه از مجموعه طرح‌های این شرکت در دولت سیزدهم، امروز (پنجشنبه) به ارزش ۶ هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال در شهرستان‌های اراک، ساوه و محلات به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: بزرگترین طرح افتتاحی امروز (پنجشنبه)، پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت حاجی آباد اراک با ۶۰ مگاوات آمپر و ارزش سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال است.

معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای باختر ادامه داد: ۹ طرح بهینه‌سازی این شرکت برای شبکه‌سازی در دولت سیزدهم و با رویکرد نگه‌داشت و آماده نگه‌داشت شبکه موجود با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha