۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۳۵
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85521477
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پنج شعبه صلح یاری در خراسان جنوبی فعال است

۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۳۵
کد خبر: 85521477
پنج شعبه صلح یاری در خراسان جنوبی فعال است

بیرجند - ایرنا - معاون رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در امور شوراهای حل اختلاف گفت: پنج شعبه صلح یاری شامل یک شعبه مستقر در شورای حل اختلاف، یک شعبه ویژه اهل سنت، ۲ شعبه ویژه اصناف و یک شعبه در طبس فعال است.

حسین وکیل زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعبه صلح یاری ویژه صنف کارگران ساختمانی روز گذشته همزمان با ششمین روز هفته قوه قضاییه در مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی افتتاح شد.

وی بیان کرد: این شعبه با هدف ایجاد سازش و حل اختلافات مربوط به کارفرمایان و کارگران ساختمانی، کاهش اطاله دادرسی و کاهش ورودی پرونده به دادگستری راه اندازی شده است.

معاون رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در امور شوراهای حل اختلاف گفت: حل اختلاف در این شعبه از طریق ایجاد سازش توسط متخصصان و صلح یاران آشنا به امور ساختمانی در کمترین زمان و با کمترین هزینه صورت می‌گیرد.

وی افزود: مردم می‌توانند برای حل اختلافات مربوط به امور ساختمانی و امور مرتبط با آن از طریق سازش به این شعبه مراجعه کنند.

وکیل زاده تعداد صلح یاران دارای ابلاغ را ۳۱۰ نفر در کل استان اعلام کرد و گفت: سال گذشته سه هزار و ۳۴۲ پرونده به صلح یاران ارجاع شد که از این تعداد ۲ هزار و ۴۱۷ مورد به سازش و مصالحه ختم شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha