مراسم اربعین رئیس جمهور شهید در ساری برگزار شد + فیلم

ساری- ایرنا- مراسم گرامیداشت اربعین شهدای خدمت آیت الله رئیسی و همراهانش صبح امروز پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان مازندران در محل مصلی امام خمینی (ره) ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم یوسف نوری استاندار مازندران، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به همراه آحاد مردم مازندران یاد و خاطره شهدای خدمت گرامی داشتند.

مردم علوی تبار مازندران با نوحه خوانی و سینه زنی در غم از دست دادن رئیس جمهور شهید خدمت و همراهانش، چهلمین روز شهادت آنان را گرامی داشتند.

همچنین در این مراسم گروه سرود خواهران ساری با خواندن سرودی تحت عنوان پروانه پر سوخته یاد و خاطره آیت رئیسی را گرامی داشتند.

خون شهیدان هفتم تیر به خصوص آیت الله بهشتی کشور را بیمه کرده است

رییس کمیته امداد امام خمینی ره در این مراسم با یاد و خاطره شهدای هفتم تیر گفت که اگر در مسیر قدرت و فرمان الهی قرار بگیریم هیچ کس نمی تواند ما را شکست بدهد.

مرتضی بختیاری با تاکید بر این که آمریکا جنایتکار با قدرت مالی هزاران میلیارد دلاری توان مقابله را با قدرت جمهوری اسلامی ایران ندارد، افزود: ما بالاتر از شهادت نداریم و انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، همه منافع کشورهای بزرگ را به خطر انداخته است.

وی ادامه داد: به همین دلیل دشمنان علیه ایران اسلامی همواره فتنه گری می کنند و ترور شخصیت های دینی و سیاسی همچون باهنر و رجایی و آیت الله بهشتی را انجام دادند.

رییس کمیته امداد امام خمینی ره با اشاره به این که بصیرت دینی و اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرده و ترویج بصیرت تدوام این انقلاب را تضمین می کند، گفت: بصیرت خطوط انحرافی را که در قالب چهره‌های مختلف در جامعه نفوذ می کند، شناسایی و از بین می برد.

وی گفت: شهید آیت الله بهشتی نقش محوری و اساسی در نوشتن کاملترین قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران داشته است.

مدیریت دینی آیت الله رئیسی باید در جامعه به صورت مکتب خدمت دینی ترویج شود

رییس کمیته امداد امام خمینی ره با بیان اینکه در مدیریت دینی هیچ وقت طلبکار مردم نخواهیم شد و آیت الله رئیسی با مردم دلی کار می کرد، گفت:مدیریت دینی آیت الله رئیسی باید در جامعه به صورت مکتب خدمت دینی ترویج شود.

بختیاری تصریح کرد: خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید ویژگی بارز ایشان بود.

وی ادامه داد:آیت الله رئیسی، فرهنگ امام رضایی سلام الله علیه را در روستاهای کشور ترویج دادند.

تزریق روحیه جهادی و استقلال طلبی ویژگی دیگر آیت الله رئیسی

رییس کمیته امداد امام خمینی ره با بیان اینکه آیت الله رئیسی، همواره در همه ماموریت های کاربرد بین مردم و مسوولان روحیه جهادی خدمت را تزریق می کردند، گفت: استقلال طلبی ملت جمهوری اسلامی ایران را در طی ۳۳ ماه خدمتشان بدون تردیدی دنبال کردند.

مراسم اربعین آیت الله رئیسی، ریئس جمهور شهید خدمت و همراهانش در ساری برگزار شد+ فیلم

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha