استاندار کهگیلویه و بویراحمد رای خود را به صندوق انداخت

یاسوج- ایرنا- سید «علی احمدزاده» استاندار، معاونان و جمعی از مسئولان اجرایی و اعضای شورای تامین کهگیلویه وبویراحمد با انتخاب نامزدهای مورد نظر خود در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش ایرنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد پس از انداختن رای خود در صندوق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۸۳۵ شعبه در سطح استان شامل شهری و روستایی، ثابت و سیار همه فعال است.به اندازه کافی سلایق مختلف سیاسی وجود دارد که همه مردم پای صندوق رای بیایند.

وی افزود: این تضمین و اطمینان را به مردم استان خواهیم داد که امنیت، سلامت و امانتداری از رای مردم سرلوحه کار مجریان و متولیان امر انتخابات در استان است و از تک تک آرای مردم در صندوق‌های اخذ رای صیانت می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: با احتساب نماینده نامزدها بالغ بر ۱۶ هزار نفر، امروز هشتم تیر ماه پای کار هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد رای خود را به صندوق انداخت

احمدزاده بیان کرد: تمامی تلاش مجریان و متولیان امر این است که احدی از مردم به هیچ وجه از رای دادن محروم نشوند.

وی به مردم توصیه کرد که زمان را از دست ندهند و در همین اوایل رای گیری پای صندوق های رای حاضر شوند و رای خود را به صندوق بیاندازند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با توجه به بازدیدها و بر اساس گزارش های رسیده در تمامی نقاط استان و شهرستان های مختلف حضور مردم بسیار چشمگیر است.

احمدزاده بیان کرد: به فرمانداران و هیات های اجریی و نظارت نیز تاکید شده اجازه ندهند در هیچ شعبه ای کمترین تعلل و کم کاری صورت گیرد و در صورت هرگونه سهل انگاری نیز باید پاسخگو باشند.

به گزارش ایرنا، در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، در اجرای اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، حداکثر ظرف ۵۰ روز باید زمینه برگزاری انتخابات و انتخاب رییس جمهور جدید انجام شود لذا ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرد .

بیش از ۵۳۰ هزار نفر از جمعیت ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه وبویراحمد ولجد شرایط در انتخابات هستند.

اسامی نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به شرح زیر است:

مسعود پزشکیان- فرزند محمد علی- کد نامزد ۲۲

مصطفی پورمحمدی- فرزند حسین- کد۳۳ نامزد

سعید جلیلی- فرزند محمدحسن- کد۴۴

محمدباقر قالیباف- فرزند حسین- کد نامزد ۷۷

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha