جامعه ورزش خوزستان در تکلیف سیاسی مشارکت می‌کند

اهواز-ایرنا- پیشکسوت وزنه‌برداری خوزستان گفت: جامعه ورزش خوزستان همواره پای کار نظام بوده و در انتخابات مشارکت می‌کند.

سیدعلیرضا قریشی روز جمعه در جمع خبرنگاران خوزستانی بیان کرد: مردم در این روز حماسه ساز که سرنوشت خود را رقم می‌زنند، جشن سیاسی برپا کردند.

وی ضمن گرامیداشت یاد آیت‌الله رییسی اظهارکرد: شهید رییسی در هر شرایطی برای حل مشکلات مردم تلاش کرد و در حال پیگیری و رفع مشکلات مردم جان باخت.

این پیشکسوت وزنه برداری خوزستان گفت: رای اولی‌های زیادی در تیم ملی وزنه‌برداری داریم که در این تکلیف سیاسی مشارکت خواهند کرد.

وی افزود: جامعه ورزشی همیشه پای صندوق‌های رای حاضر شدند و سعی کردند با انتخاب اصلح امور را به افراد توانمند بسپارند.

قریشی با بیان اینکه همه ورزشکاران خوزستانی برای مشارکت در انتخابات پای کار هستند، اظهار کرد: مناظرات خوبی در این دوره از انتخابات توسط نامزدها برگزار و بحث‌های خوبی مطرح شد و مردم می‌توانند فرد اصلح را به راحتی انتخاب کنند.

سه هزار و ۴۳۸ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان خوزستان فراهم شده که از این تعداد ۲ هزار و ۵۴۱ شعبه ثابت و ۸۹۷ شعب سیار است.

تمهیدات لازم برای دریافت آرای مردم در مناطق سخت گذر اندیشیده شده است به گونه‌ای که صندوق‌های اخذ رای توسط بالگرد به این نقاط ارسال می‌شوند.

براساس قانون انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود، اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان و براساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رییس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha