دبیر ستاد انتخابات استان: استقبال یزدی‌ها در دقایق اولیه رأی‌گیری قابل توجه است

یزد- ایرنا -دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: طبق اخبار دریافتی از تمامی شعب سراسر استان، استقبال مردم در ساعات اولیه رأی‌گیری بسیار خوب بوده و امیدواریم این روند تا پایان فرایند رأی‌گیری نیز ادامه داشته باشد.

"سعید رستگاری" روز جمعه در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه انتخابات در تمام شعب اخذ رأی از ساعت هشت صبح آغاز شده است افزود: نمایندگان فرماندار از ساعت ۴ و ۳۰ صبح ملزومات رای گیری را دریافت و آماده برگزاری انتخابات شده‌اند.
وی اظهار کرد: اولین احراز هویت در همان ساعت اولیه رأی‌گیری هم‌زمان با سراسر کشور در یزد بدون هیچ مشکلی آغاز شده است.

رستگاری با اشاره به اینکه رای گیری با۲ مدرک هویتی شناسنامه و کارت ملی صورت می‌پذیرد افزود: به رأی‌دهندگان یزدی توصیه می‌شود جهت سهولت در امر رای گیری کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: طبق اخبار دریافتی از تمامی شعب سراسر استان استقبال مردم یزد در ساعات اولیه رأی‌گیری بسیار خوب بوده و امیدواریم این روند تا پایان فرایند رأی‌گیری نیز ادامه داشته باشد.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد با تأکید بر اینکه فرایند رأی‌گیری در استان یزد در ۸۷۰ شعب اخذ رای انجام می‌شود تصریح کرد: لیست شعب اخذ رای به صورت کامل اطلاع رسانی شده است و مردم می‌توانند به نزدیک‌ترین شعب اخذ مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha