آیت‌الله علم‌الهدی: شاخصه‌های شهید رییسی انتخاب اصلح را برای مردم آسان می‌کند

مشهد-ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد گفت: شهید رییسی نمونه بارز یک رییس‌جمهور خادم و پیرو رهبر بود که این شاخصه‌ها، مسیر انتخاب و گزینش اصلح رییس‌جمهور آینده را برای مردم آسان می‌کند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد افزود: مردم پس از شهید رییسی، شاخصه های یک رییس‌جمهور شایسته را شناخته2اند و اکنون با بصیرتی که دارند، بهترین فرد را برای مدیریت آینده کشور انتخاب خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات عنوان کرد: مشارکت در انتخابات، قدرشناسی از خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.
امام جمعه مشهد تصریح کرد: مشارکت حداکثری موجب پایداری و پایبندی بیشتر نظام جمهوری اسلامی خواهد شد و بر قدرت بین‌المللی کشور می افزاید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشادت های مدافعان حرم عنوان کرد: مجاهدت‌های مدافعان حرم ادامه مسیر دفاع مقدس و موجب صلابت انقلاب اسلامی در مقابل اسکتبار است.
آیت‌الله علم‌الهدی خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی محور جریان مبارزه با غرب بود، به همراه هم رزمانش نه تنها دشمن را از مرزهای کشور دور، بلکه آن‌ها را تا دریای مدیترانه دنبال کرد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مشهد در هفته آینده میزبان کنگره بزرگ شهدای مدافع حرم و مراسم چهلمین روز رییس‌جمهور فقید خواهد بود، از آحاد مردم دعوت می شود در این دو بزرگداشت حضور به هم رسانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha