امام جمعه یاسوج: رای دادن، احساس مسئولیت برای توسعه کشور است

یاسوج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: حضور در پای صندوق رای به این معنی است که من برای پیشرفت و توسعه کشور و سرزمین خود احساس مسئولی می کنم و برای رفع مشکلات آن رای می‌دهم.

به گزارش ایرنا، آیت ‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار کرد: مردم آگاه ایران با حضور پرشور در انتخابات امروز و رای به نامزد اصلح، پیروز این آزمون مهم خواهند چراکه سرنوشت خود را رقم می زنند و با این مشارکت پرشور پیام کوبنده ای به دشمنان خود می دهند.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: انتخاب درست مردم ایران، اثرات اثرگذاری در منطقه و جهان بدنبال دارد که در سایه آن، نظام جمهوری اسلامی با اقتدار در عرصه‌های بین المللی در دفاع از منافع ملی خود حاضر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روز "مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی" گفت: کشورهایی که در هشت سال دفاع مقدس به صدام جنایتکار سلاح های شیمایی کمک کردند خسارت های زیانباری به ملت ایران واردکردند که باید پاسخگوی این همه جنایت باشند.

وی تاکید کرد: ملت همیشه در صحنه ما، با تمام توان و اراده و ایمان قوی در مقابل دشمن تا دندان مسلح مقاومت کردند و برای دفاع از میهن، جان ومال خود را بدون چشمداشتی جانفشانی کردند.

امام جمعه یاسوج یادآور شد: امروزه زنان، کودکان و مردم بی دفاع غزه مورد هجوم رژیمی غاصبی قرار گرفته که حمله های وحشیگری های خود را با استفاده از سلاح های آمریکایی و دیگر شرکای خود بر علیه ملت مظلوم فسلطین ادامه می دهد.

حسینی ضمن گرامیداشت روز خانواده اظهار کرد: خانواده پایه رشد و تعالی جامعه و مهم‌ترین کانون تربیت است. اگرچه امروزه شوربختانه با توجه به افزایش آمار طلاق، این نهاد مهم در خطر است چرا که با افزایش طلاق، کاهش زاد و ولد و پیری جمعیت، پیامدهای ناگواری برای کشور در پی دارد.

امام جمعه یاسوج تاکید کرد: پیری جمعیت مسئله ای خطرناک و تهدیدی امنیتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برای کشور ما است که همه ما به خصوص برنامه ریزان باید به مسئله خانواده توجه لازم را داشته باشند.

آیت الله حسینی با اشاره به حمله ناو آمریکایی در سال ۱۳۶۷ به هواپیمای مسافربری ایران، گفت: آمریکای هواپیمای مسافربری ایران را در خلیج فارس با موشک هدف قرار داد و انسان‌های بی‌گناهی را به شهادت رساند که این حرکت های تروریستی در تضاد با مدعی حقوق بشر بودن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha