۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۴۸
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85523200
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارشناس عراقی: راه‌حل همیشه در ایران وجود دارد/نظام سیاسی بی‌نظیر است

تهران- ایرنا- کارشناس امور سیاسی عراقی ضمن پرشور خواندن مشارکت ملت ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تاکید کرد که کشورمان از یک نظام سیاسی بی نظیر برخوردار است.

به گزارش روز جمعه ایرنا، «هیثم الخزعلی» کارشناس عراقی در زمینه امور سیاسی در مصاحبه اختصاصی با شبکه «العهد» این کشور اظهار داشت: ایران توانست یک رکورد را درباره بازه زمانی برگزاری انتخابات زودهنگام به ثبت رساند.

وی حضور در انتخابات ایران را پرشور و اطمینان بخش ارزیابی کرد و گفت: ایران به بازه زمانی ۵۰ روزه تعیین شده برای برگزاری انتخابات بر اساس یک ایدئولوژی ثابت متعهد بود.

الخزعلی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران تابع یک نظام و سیستم نهادی و زیربنایی مستحکم است و مردم به این نظام اعتقاد دارند.

وی در ادامه اظهاراتش با بیان اینکه ایران از یک نظام سیاسی بی‌نظیر برخوردار است، تاکید کرد: انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری بهترین گواه این نظام سیاسی بی‌نظیر است و راه حل‌ها و جایگزین‌ها همیشه در جمهوری اسلامی ایران وجود دارند.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در بغداد و در ۲۴ صندوق ثابت و سیار در شهرهای مختلف عراق با حضور پرشور ایرانیان مقیم و زائران عتبات عالیات برگزارشد و تصاویر این حضور مشتانه در پای صندوق های اخذ رای خود گواه یک مشارکت پرشور است.

راس ساعت ۸ به وقت محلی عراق، صندوق های رای گیری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران در بغداد و دیگر مراکز شش گانه در شهرهای مختلف شمال و جنوب این کشور، گشایش یافت.

همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در داخل کشور، در ۶ حوزه اخذ رای متشکل از ۲۴ صندوق ثابت و سیار، از ایرانیان مقیم عراق رای گیری بعمل آمد.

براساس این گزارش تمامی مراکز اخذ رای در شش حوزه بغداد، کربلا، نجف، بصره، اربیل و سلیمانیه مملو از حضور ایرانیان مقیم عراق و زائران عتبات مقدسه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha