استاندار: شاهد استقبال پرمعنای مردم تهران پای صندوق‌ رای هستیم
عکس تزیینی است

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران گفت: شاهد شکل‌گیری استقبال پرمعنای مردم استان تهران پای صندوق‌های رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

به گزارش ایرنا، علیرضا فخاری عصر جمعه و همزمان با برگزاری چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استانداری تهران اظهار کرد: امروز یک روز ویژه و خاص است.

وی افزود: ویژگی این روز به این دلیل است که شاهد آزمون سیاسی بزرگی هستیم که طی آن مردم و عوامل اجرایی که از خود مردم هستند و موارد را کنترل، نظارت و پشتیبانی می‌کنند از ساعات اولیه صبح در سطح کشور گرد هم آمده‌اند و پای کار هستند.

استاندار تهران با اشاره به اینکه استان تهران با ۶ هزار ۶۹۴ شعبه اخذ رأی کار خود را از ساعت هشت صبح امروز جمعه هشتم تیرماه، همزمان با به صندوق انداختن رای مقام‌معظم رهبری آغاز کرده است، گفت: طبق بررسی‌ها و اخبار واصله شاهد هستیم که مردم در گرما گرم هوای تهران پرشور در صف نوبت رای دادن ایستاده اند که خداوند را به واسطه این وحدت و همت شاکر هستیم.

فخاری اضافه کرد: مردم با حضور در انتخابات مسیری را برای ارتقای و تعالی بخشیدن به نیازمندی‌های خود برگزیده‌اند که به واسطه آن از طریق انتخاب اصلح در قالب ریاست جمهور آن را شکل می‌دهند.

استاندار: شاهد استقبال پرمعنای مردم تهران پای صندوق‌ رای هستیم

استاندار تهران با اشاره به اینکه در برگزاری این انتخابات ابزار و امکانات لازم که از گذشته پیش‌بینی شده بود به همه شعب ارسال و سیستم‌های ارتباطی برای استعلام احراز هویت مهیا شده است، افزود: همه عوامل پشتیبانی در حوزه‌های ایمنی و امنیت فضای مطمئنی را برای همه رأی‌دهندگان فراهم کرده‌اند.

فخاری با اشاره به اینکه استقبال خوبی در حال شکل گرفتن است، افزود: مردم سنت‌مدار تهران رای دادن را به ساعات عصر موکول می‌کنند و امیدوارم شاهد استقبال پرمعنا و چشمگیرتر مردم استان تهران پای صندوق‌های رای هستیم و با این حضور، ملت ما یک بار دیگر در این آزمون سیاسی موفق خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha