۹ تیر ۱۴۰۳، ۹:۱۱
کد خبر: 85523704
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ دستگاه گنج یاب در زرندیه کشف شد

۹ تیر ۱۴۰۳، ۹:۱۱
کد خبر: 85523704
۲ دستگاه گنج یاب در زرندیه کشف شد

ساوه - ایرنا - رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زرندیه گفت: ۲ دستگاه گنج‌یاب از یو خودروی عبوری از جاده های فرعی این شهرستان کشف شد.

️به‌گزارش ایرنا از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی زهرا رنجبر روز شنبه اطهار کرد: با همکاری نیروی انتظامی شهرستان زرندیه دو دستگاه فلزیاب در مبادی ورودی این شهرستان کشف و ضبط و دستگیر نفر متهم دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از بازرسی خودرو تعداد دو دستگاه گنج یاب کشف کردند و پنج نفر متهم با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

️رنجبر ادامه داد: با حکم مقام قضایی دو فقره فلزیاب ضبط شده از متخلفین توسط مرجع انتظامی بخش خرقان تحویل دفتر نمایندگی شهرستان زرندیه شد.

وی با اشاره بر اینکه هر گونه خرید و فروش، تبلیغات، ساخت و نگهداری و استفاده از دستگاه فلزیاب بدون مجوز میراث‌فرهنگی ممنوع است، خاطر نشان کرد: برخورد با اینگونه جرایم با قدرت و به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد، در این راستا از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و یا پلیس تماس و اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha