انتخابات استان تهران در امنیت کامل برگزار شد

تهران بزرگ - ایرنا - معاون امنیتی، انتظامی استاندار تهران و رییس کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان با اشاره به استقرار ۶ هزار و ۶۹۴ شعبه اخذ رای در این استان گفت: انتخابات ریاست جمهوری در امنیت کامل برگزار شد.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، محسن نایبی روز شنبه ضمن تقدیر از مردم برای حضور موثر و مشارکت در آزمون سیاسی انتخابات، در خصوص وضعیت پس از برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران، اظهار کرد: خدا را شاکریم که شاهد رخداد هیچ اتفاق امنیتی در کشور و استان تهران نبودیم.

معاون امنیتی، انتظامی استاندار تهران با بیان اینکه انتخابات در مرحله دوم برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به زمان محدود فرآیند انتخابات از همان ابتدا در ستاد انتخابات تمام تمهیدات برای کشیده شدن احتمالی به دور دوم انتخابات اندیشیده شده و از ابتدا به همه دستگاه‌های امنیت و اطلاعاتی اعلام شد که پیش بینی‌ها طوری باشد که فرض کنیم دو مرحله انتخابات داریم و دستگاه‌های خدمات رسان آمادگی کامل را داشته باشند.

رییس کمیته امنیت ستاد انتخابات استان تهران در ادامه امنیت زیرساخت‌ها در انتخابات را بسیار مهم دانست و گفت: با توجه به اینکه انتخابات در همه کشور و به تبع آن در استان تهران به صورت برخط در احراز هویت انجام شده و این موضوع مستلزم آن است که زیرساخت‌ها به خوبی فراهم شوند خوشبختانه مشکلی در این حوزه نداشتیم لذا با توجه به تمهیدات و پیش بینی‌ها آمادگی داریم که در صورت نیاز و اعلام وزارت کشور مرحله دوم انتخابات را نیز برگزار کنیم.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیر ماه برگزار شد و با اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری در مرحله اول، سعید جلیلی و مسعود پزشکیان برای رقابت های انتخاباتی به مرحله دوم راه یافتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران نتایج اولیه شمارش چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد، ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه در ۴۸۲ شهرستان شمارش شده که تعداد ۲۴ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۱۸۵ رای اخذ شده است.

تعداد آرای مسعود پزشکیان ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱

تعداد آرای سعید جلیلی ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ ‌

‌تعداد آرای محمدباقر قالیباف ۳ میلیون و ۳۸۳ هزار و ۳۴۰

تعداد آرای مصطفی پورمحمدی ۲۰۶ هزار و ۳۹۷

مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری جمعه ۱۵ تیر ماه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha