رکورددار دو و میدانی: احسان حدادی مناسب ترین گزینه برای ریاست فدراسیون است  
آرشیوی

شیراز -ایرنا- پیشکسوت و رکورد دار دو ۴۰۰ متر ایران با  اظهار اینکه احسان حدادی مناسب ترین گزینه برای ریاست فدراسیون دو و میدانی است، گفت :‌ او قهرمان المپیک و آسیاست و درد ورزشکاران را به خوبی درک می کند.  

بهنام زارع مهذبیه روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا بیان کرد:‌ محدودیت و عادت به تنگ نظری سالهاست به دوومیدانی کشورمان تحمیل شده و برای برون رفت از این وضعیت نیاز به شخصی از جنس دو و میدانی دارد که بتواند مشکلات را برطرف کند.

این مربی سازنده که دوندگان زیادی را پرورش داده در ادامه سخنانش افزود:‌ دو و میدانی در بعد قهرمانی و پرورش قهرمانان نیاز به چهره‌ های برجسته و مورد قبول دارد تا بتواند برنامه هایش را پیاده کند.

زارع ادامه داد:‌ ریاست فدراسیون باید شخصی باشد که برای دیداربا ورزشکاران وحل مشکلات و مسائل دوومیدانی در سراسر کشور نیاز به تعیین وقت آنچنانی نداشته باشد و به نظر می رسد احسان حدادی با توجه به سابقه و محبوبیتی که در جامعه دارد بتواند این رشته پایه را به سر منزل مقصود برساند.

این پیشکسوت دو و میدانی با اظهار اینکه راه نجات و دیده شدن دوومیدانی در کشورمان به قهرمان پروری نیازاست، اظهار کرد:‌ اجرا و برگزاری مسابقات در رده های مختلف و ساختن آمار و شرکت در چند مسابقه کار دشواری نیست اما برای قهرمان پروری نیاز به فردی است که خود قهرمان باشد و درد آنها را درک کند.

زارع مهذبیه با طرح این پرسش که چرا قرارداد چندین میلیاردی بازیکنان فوتبال آن هم در لیگ های دسته پایین به نظر اهالی فوتبال ناچیزاست، بیان کرد: ‌اما مخارج میلیاردی برای قهرمان المپیک و قهرمان پنج دوره بازی‌های آسیایی به چشم برخی اهالی دوومیدانی، سنگین و سرسام آور است؟

زارع که سابقه مربیگری در تیم ملی دو و میدانی را دارد اضافه کرد:‌ به نظرمی رسد به دور از عدالت باشد که بخواهیم چنین تفکری روی قهرمانان پر آوازه و باافتخاری همچون حدادی داشته باشیم درصورتی که این مبلغ برای فوتبالیست ها درآمد هست اما برای قهرمانان دو و میدانی هزینه و مخارج تمرین می شود.

به گزارش ایرنا مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون دو و میدانی یازدهم تیرماه در محل سالن سلمان فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود.

مهران تیشه‌گران، احسان حدادی، هاشم خزایی، مصطفی زرین افضل، هاشم صیامی، ایرج عرب، روح الله عسکری و عباسعلی مدیح نامزدهایی هستند که برای احراز پست ریاست فدراسیون دوومیدانی مجوز حضور در مجمع انتخاباتی را دریافت کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha