اختلاف خانوادگی در شهربابک به قتل سه نفر انجامید/ قاتل نیز به زندگی خود پایان داد

کرمان - ایرنا - دادستان شهربابک با اشاره به اینکه اختلاف خانوادگی در این شهرستان شامگاه یکشنبه منجر به قتل سه نفر از اعضای یک خانواده شده است توضیح داد: قاتل که داماد خانواده بوده نیز بعد از اقدام به تیراندازی با کلت کمری به سمت خانواده همسر، خود نیز خودکشی کرده است.

افشین طبخی صبح دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق اطلاعات به دست آمده ابتدا دعوا بین زن و شوهری در شهربابک منجر به قهر زن و پناه آوردن وی به خانواده همسرش می شود.

وی اظهار داشت: قاتل شب گذشته با کلت کمری که به صورت غیرقانونی تهیه کرده بوده به خانه پدری همسرش می رود و بعد از شلیک به سر همسر و مادر همسرش و قتل آنها، پدر همسرش را نیز از قسمت شکم و خواهر همسرش را از ناحیه دست مورد اصاابت گلوله قرار می دهد.

دادستان شهربابک با بیان اینکه پدر این خانواده نیز به دلیل شدت جراحات و خون‌ریزی در بیمارستان جان خود را از دست داد گفت: قاتل نیز بعد از اقدام به قتل این افراد، در بیرون از منزل پدر همسرش، به خود شلیک کرده و به زندگی خود پایان داد.

وی اظهار داشت: مصدومان حادثه که اهل نی‌ریز فارس بوده و در منطقه پیرجل شهربابک ساکن بودند به بیمارستان ولیعصر (عج) شهربابک منتقل می شوند.

طبخی اظهار داشت: تلاش برای کسب اطلاعات بیشتر درباره علت شروع دعوا جریان دارد زیرا احتمال اعتیاد و مصرف مواد مخدر نیز محتمل است.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha