انهدام باندسارقان زورگیر درغرب استان تهران

شهریار - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران گفت: در پی وصول چند فقره پرونده شکایت به پلیس آگاهی غرب استان تهران با موضوع سرقت به عنف و قاپ زنی در شهرستان شهریار توسط ۳ نفر با دو دستگاه موتورسیکلت، دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس،سرهنگ فضل اله سواری پور روز دوشنبه درباره انهدام باند سارقان زورگیر و قاپ زن در شهریار افزود: ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران با انجام اقدامات فنی، سارقان را شناسائی و با هماهنگی قضائی ۳ سارق را در مخفیگاهشان در شهریار دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران تصریح کرد: در بازجویی های پلیسی، سارقان به ۱۱ فقره سرقت از طریق زورگیری و قاپ زنی از شهروندان اعتراف کردند.

سرهنگ سواری پور در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، به شهروندان توصیه کرد: همشهریان عزیز، حین تردد در معابر و سطح شهر در مراقبت از اموال و تجهیزات در اختیارشان، نهایت دقت را داشته و ضمن توجه به هشدارهای پلیسی، هرگونه موارد مشکوک را جهت رسیدگی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

شناسایی فروشنده کالای قاچاق در فضای مجازی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از شناسایی فروشنده کالای قاچاق در فضای مجازی و کشف انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و شیر خشک قاچاق از منزل متهم در اندیشه شهریار خبر داد.

سرهنگ داریوش صادقی فرد با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: برابر اخبار و اطلاعات بدست آمده مبنی بر اینکه فردی در بستر فضای مجازی اقدام به فروش انواع کالاهای قاچاق از نوع لوازم آرایشی و بهداشتی و شیرخشک می کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی و فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و با همکاری اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی و فتای غرب استان تهران و شناسائی متهم، با هماهنگی مقام قضائی، در عملیاتی، متهم در مجتمع مسکونی در فاز ۴ شهر اندیشه دستگیر شد.

سرهنگ صادقی فرد تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم، ۲۲۱ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، شیرخشک، مواد خوراکی و داروی قاچاق کشف شد و متهم در بازجوئی های پلیس اعتراف کرد با دپوی کالای قاچاق در منزلش، آنها را از طریق فضای مجازی به فروش می رسانده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی و تشکیل پرونده، متهم به همراه کالاهای توقیف شده به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهریار معرفی شد.

برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در ملارد

انهدام باندسارقان زورگیر درغرب استان تهران

به همت معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان ملارد نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد برای والدین دارای کودک و نوجوان در بوستان بانوان مارلیک این شهرستان برپا و مورد استقبال کرم و پرشور مردم قرار گرفت.

عاملان نزاع دسته جمعی"نسیم شهر"دستگیر شدند

سرهنگ "مجید عسکری نیا"در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی در نسیم شهر، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ بوستان نسیم شهر، جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل، آغاز تحقیقات و بررسی های میدانی مشخص شد تعدادی اوباش به دلیل اختلافات شخصی با یکدیگر درگیری شده و پس از تیراندازی به سمت یکدیگر از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه در جریان این درگیری بین اوباش، علیرغم انتقال آنها به مرکز درمانی، یک نفر فوت کرده و ۲ نفر مجروح شدند، عنوان کرد: با مشخص شدن هویت متهمان و با هماهنگی مقام قضائی در ۳ عملیات ویژه، ۶ نفر از عاملان نزاع و درگیری در مخفیگاهشان در بهارستان دستگیر شده و جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس قرار گرفتند.

دستگیری سارق محتویات خودرو با ۱۲ فقره سرقت در"شهریار"

سرهنگ"پیمان فتاحی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۲۳ بهاران شهرک ویره، حین گشت زنی در یکی از خیابان های شهر به یک نفر در حال سرقت از خودروهای پارک شده مظنون شده و موفق به دستگیری وی شدند.

سرهنگ فتاحی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشته و به ۱۲ فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان شهریار اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha