۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۰۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85526386
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده مجلس: فرد شایسته در تداوم راه شهید رییسی انتخاب کنیم

کرج – ایرنا – نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تداوم راه شهید رییسی، فردی که شایستگی لازم را دارد انتخاب کنیم .

به گزارش خبرنگار ایرنا ،« علی شیرین زاد» دوشنبه شب در نشست حمایت از « سعید جلیلی» در مسجد امام سجاد (ع) کرج افزود: فرمایش رهبر معظم انقلاب یمبنی بر اینکه شخصی را انتخاب کنید که دولت او تداوم دولت شهید رییسی باشد و خدماتی که شهید جمهور به ارمغان آورده رقم بزند رکنی بر انتخاب اصلح است.

وی تاکید کرد:کلیپی را چند روز پیش شاهد بودیم که حرفهای پزشکیان و روحانی را مقایسه کرده بود که نیازمند تفکر است چراکه اگرمقایسه کنیم تماما کلید واژه های روحانی است .

نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس درمجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولتی که فریب دهد و به جای انجام تکالیف فرار و فرافکنی کند را شاهد بودیم اما در دولت رییسی در همین مدت کم خدمات ارزنده ای ارایه شد و در صورت تداوم منشا خیرات بیشتر می شد .

وی تاکید کرد: درکل کشور نیاز به بصیرت و تلاش داریم فاصله جلیلی و پزشکیان چندان نبود علاوه بر طرفداران قالیباف باید سایر افرادی که رای ندادند را نیز مجاب کنیم پای صندوق رای بیایند .

شیرین زاد ادامه داد: از فرصت باقی مانده تا جمعه ۱۵ تیرماه نهایت بهره را باید برد و نگذاریم اتفاقات تلخ گذشته تکرار شود .

شیرین زاد گفت: پزشکیان همان دولت سوم روحانی است که تورم چند برابری و چند صد برابری در بحث مسکن را شاهد بودیم بطوریکه وزیر مسکن ۶ سال تولید مسکن را متوقف کرد و منشا تورم شد .

وی اضافه کرد: در عرصه بین الملل منتظر امضای برجام بودند که کاری ازآن در نیاوردند و طرف مقابل هم به راحتی بدعهدی داشت .

نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: درمساله برجام به تمام معاهدات عمل کردیم ولی به بندهای تعهدات ما عمل نشد فقط چسبیدیم به چند تا تفاهم نامه و قرارداد با آمریکا اکنون هم که ترامپ دارد می آید که بسیار خطرناک است .

وی تاکید کرد: اگر کوتاهی و تعلل باشد خطرناک است چراکه فاصله آرای نامزدها بیانگر آن است که کوتاهی داشتیم وگرنه در مرحله اول نتیجه را گرفته بودیم .

شیرین زاد گفت: اختلاف و عدم وحدت نامزدها ما را به اینجا رساند.

وی تاکید کرد: فرصت ها تکرار نشدنی است اگر دوباره به قدرت برسند خطرناک خواهد بود چراکه در مقابل تفکر جریان انقلابی جریان سکولاریستی را داریم .

شیرین زاد گفت: خیلی ها درجبهه مقابل هستند و متدین ، آنچنان جمعیت خاکستری و غیرانقلابی حضور نداشتند درصد قابل توجهی از انقلابی ها رفتند به سمت جریان مقابل که خانواده شهدا ، متدین و نمازگزاران هستند .

شهید رییسی فرصت میوه چینی نداشت

نماینده مردم کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از هرفرصتی برای دورهمی و نشست بهره ببرید چراکه در دوره کوتاه فعالیت شهید رییسی اقدامات سازنده ای صورت گرفت ولی ایشان فرصت میوه چینی نداشت .

وی گفت: شهید رییسی اتفاقات و تصمیمات زیرساختی خوبی داشت که نتایج آن درسالهای آینده و همین الان نیز مشخص است باید این موارد را برای مردم بازگو کرد .

شیرین زاد تاکید کرد: باید برای مردم بگویید کدام تیم شایستگی دراختیار گرفتن قدرت را دارد بنابراین با روحانیون و مساجد ارتباط برقرار شود .

وی اضافه کرد: دچار اختلافات و درگیری های رقابت های درون گروهی نباید شد وگرنه طرف مقابل برنده می شود چراکه در کشور خطر به روی کارآمدن جریان فکری با سوابقی که می دانیم وجود دارد .

کسی که پیرو خط رهبری و امام (ره) است را باید رای داد

پدر شهید عجمیان نیز دراین نشست گفت: باید به کسی رای بدهیم که پیرو خط امام (ره) و رهبری است .

« سید میرزا ولی عجمیان » افزود: باید تلاش کنیم تا خط رهبر و امام (ره) پیروزباشد تا مسیرمان عوض نشود و به خون شهدا، حق و حقوق ملت خیانت نشود.

پدر شهید عجمیان گفت: از کل ملت درخواست دارم که به شخصی رای بدهند که بهشون خیانت نکند و فریب آنان را ندهد .

وی اضافه کرد: در دولت روحانی هشت سال زجر کشیدیم ، اما رییس جمهوری آمد که کارخانه ها را احیا کرد و کارگران قشر پایین را نجات بخشید بنابراین به کسی که پیرو شهید رییسی است رای بدهید .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha