۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۳۲
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85526402
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وجود شهید رییسی با خوزستان گره خورده بود

۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۳۲
کد خبر: 85526402
وجود شهید رییسی با خوزستان گره خورده بود

اهواز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: وجود شهید رییسی با این استان گره خورده بود و همین موضوع باعث شد تا هشت بار به این استان سفر کند. 

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدنبی موسوی فرد دوشنبه شب در مراسم چهلمین روز درگذشت شهدای خدمت در اهواز بیان کرد: شهید رییسی اعتقاد داشت که مردم خوزستان لایق مشکلات کنونی نیستند و حاضر بود برای حل مشکلات مردم، هشت بار به این استان سفر کند.

وی با بیان اینکه شهید رییسی یک‌ ریس جمهور در تراز انقلاب اسلامی بود بیان کرد: او انسان بسیار خالصی بود و حل مشکلات مردم برای این مرد بزرگ، اهمیت بسیاری داشت، شب و روز نمی شناخت و چیزی به نام منیت در وجود او نبود.

امام جمعه اهواز گفت: اخلاص، مردم‌داری و مدیریت جهادی از دیگر ویژگی های او بود و توانست با اخلاص خود در قلب ها وارد شود تا حدی که دشمنان نظام نیز به فضایل او اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه از مهمترین ویژگی های شهید رییسی ولایت‌مداری بود در حالی که افراد کثیری در این زمینه مردود شدند یادآور شد: رییس جمهور شهید، دولت را با مشکلات فراوان تحویل گرفت اما یک بار زبان به شکایت باز نکرد.

موسوی فرد گفت: در دوران ریاست جمهوری شهید رییسی در عرصه علم و تکنولوژی شاهد پیشرفت های فراوانی بودیم و علاوه بر آن ۱۰ هزار کارخانه تعطیل و ۶ هزار کارگر اخراجی به چرخه کار و تولید برگرشتند.

وی افزود: همه ظرفیت های استان برای مشارکت بالای مردم در دور دوم انتخابات بسیج شده اند تا مطالبه جدی رهبری یعنی حضور حداکثری در پای صندوق های رای انجام شود.

موسوی فرد گفت: مردم خوزستان با حضور و مشارکت حداکثری در دومین دور انتخابات ریاست جمهوری خون شهدا را پاس بدارند.

شهید رییسی برای سفر به خوزستان، دنبال بهانه بود

داماد شهید رییسی هم در این آیین با بیان اینکه شهید رییسی برای سفر به خوزستان، دنبال بهانه بود تا جایی که در طول ۳۳ ماه، هشت بار به این استان سفر کرد یادآور شد: ما مردم خوزستان را صاحب این عزا می‌دانیم و به شما تسلیت عرض می کنیم.

صادق توسلی اظهار کرد: شما مردم خوزستان فقط یک رییس جمهور خدوم را از دست ندادید بلکه یک پشتیبان دلسوز، یک پشتوانه مستحکم و یک پدر مهربان و امیدوار به آینده را از دست دادید.

وی گفت: توجه خاص شهید رییسی به خوزستان صرفا ناشی از مشکلات و چالش های موجود در این استان نبود بلکه به دلیل استفاده از ظرفیت ها و داشته‌های استان و توجه به نیروهای فرهیخته و کارآند بود.

وی با بیان اینکه شهید رییسی اشراف بالایی به خوزستان داشت افزود: وی با بسیاری از شخصیت‌های این استان، علما و معتمدین مردم ارتباط نزدیک و صمیمانه ای داشت و به مناسبت‌های مختلف از این ارتباط برای حل مسایل استان بهره می برد.

توسلی گفت:  شهید رییسی بلافاصله بعد از حکم تنفیض، یکی از اولین جلساتی که در تهران تشکیل داد جلسه بررسی مسائل و مشکلات خوزستان بود همچنین بعد از رای اعتماد کابینه خود، به این استان سفر کرد.

وی افزود: شهید رییسی به محض ورود به اهواز، خود را مدیون مردم این استان دانست و معتقد بود که باید از ظرفیت های خوزستان برای پیشرفت و آبادانی این استان و کشور استفاده کرد.

داماد شهید رییسی گفت: خاتمه سفرهای شهید رییسی به استان خوزستان، زیارت معراج شهدا بود و کمتر از ۲ ماه و نیم بعد به درجه شهادت نائل شد و امیدوارم آنچه که شهید رییسی برای پیشرفت ، آبادانی و حل مشکلات مردم استان آرزو داشت با ادامه راه وی محقق شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha