۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۸:۵۸
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85526520
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰ کارتن کاپوچینوی قاچاق در قزوین کشف شد

۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۸:۵۸
کد خبر: 85526520
۶۰ کارتن کاپوچینوی قاچاق در قزوین کشف شد

قزوین - ایرنا - مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از کشف و توقیف ۶۰ کارتن کاپوچینوی (یک نوع نوشیدنی) قاچاق در یک واحد صنفی خواروبار خبر داد.

جمشید خدایاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی بر اساس گزارشی مبنی بر فروش کالاهای قاچاق در واحدهای صنفی عرضه مواد خوراکی در شهرها و نواحی منفصل شهری به صورت ویژه چند واحد صنفی را رصد کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از یک واحد صنفی واقع در شهرک دانش قزوین مشخص شد که ۶۰ کارتن کاپوچینوی قاچاق حاوی یک هزار و ۸۰۰ عدد نوشیدنی کاپوچینو درون مغازه انبار شده است.

خدایاری با بیان اینکه کالاهای مکشوفه طبق قانون مبارزه با اقلام قاچاق ضبط شد،‌ ادامه داد: با تشکیل پرونده متصدی واحد صنفی نیز برای اتدامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: کالاهای توقیفی پس از رای دادگاه تحویل سازمان اموال تملیکی خواهد شد تا در مورد آن تصمیم گیری شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین یادآور شد: شهروندان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و مبارزه با قاچاق کالا در حوزه مواد خوراکی موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha