۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۱
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85526765
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

"قرار انتخاب"؛ دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات

اهواز – ایرنا - بیش از یک هزار نفر از اصحاب رسانه، خبرنگاران، عکاسان، مدیران و فعالان مجازی و فرهنگی خوزستان در پویشی به نام "قرار انتخاب" از آحاد مردم برای حضور حماسی در پای صندوق‌های رای در مرحله دوم انتخابات دعوت کردند.

مسئول بسیج رسانه خوزستان روز سه‌شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: سازمان بسیج رسانه استان از بیش از یک هزار نفر از اصحاب رسانه، فرهنگ و فعالان مجازی استان با حضور در پویش "قرار انتخاب"، ملت بزرگ ایران و مردم خوزستان را برای حضور حماسی در پای صندوق‌های رای دعوت می‌کند.

سجاد بهمئی با اشاره به نقش رسانه در مشارکت و مساله انتخابات افزود: رسانه در شرایط فعلی مهم‌ترین ابزار تاثیرگذار بر افکار عمومی است و بر این اساس باید در جهت مشارکت حداکثری و دعوت مردم، از تمام ظرفیت‌های رسانه و فضای مجازی استفاده شود.

وی ضمن دعوت از اصحاب رسانه به صورت حضوری و مجازی ادامه داد: توصیه‌هایی در جهت تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب با موضوع راهبرد مشارکت حداکثری ابلاغ شده است.

بهمئی با بیان این که پویش رسانه‌ای "قرار انتخاب" با هدف شورآفرینی و حرکت جمعی برای مشارکت حداکثری است که از ۱۰ تیر ماه جاری آغاز و تا روز جمعه ۱۵ تیرماه ادامه خواهد داشت، گفت: از زمان شروع این پویش بیش از یک هزار نفر از فعالان رسانه و فضای مجازی و فرهنگی شرکت کرده و ضمن اعلام حضور خود در رویداد انتخابات، تمام اقشار و مردم استان را نیز دعوت کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت الله رییسی و همراهانشان و براساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رییس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار و سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم راه یافتند.

دور دوم این انتخابات روز جمعه پانزدهم تیرماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha