۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۴
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85526817
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

اجرای ۱۱ پروژه راهداری با سه هزار میلیارد ریال اعتبار  در جاده  کرج _ چالوس

کرج - ایرنا - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از اجرای ١١  پروژه راهداری  با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال  در محور کرج - چالوس خبرداد.

"علی زندی فر " روز سه شنبه در حاشیه بازدید از عملیات نصب توری سنگی در محور کرج -کندوان اظهار کرد: این پروژه ها شامل نصب توری سنگی در محدوده کندر و پل خواب، احداث گالری در نقاط ریزشی خوزنکلا، احداث آبروهای باکسی در محدوده های تونل چهار و پنج ،شاندیز، تکاوران ، تونل ۲ الف و ب، دهانه جنوبی تونل چهار و محدوده واریان، تعمیر و مرمت دیواره های جانپناه محدوده سد امیرکبیر، نصب و مرمت روشنایی جاده و تونل ها و اجرای روکش آسفالت از کیلومتر یک تا ۳۵ جاده کرج -کندوان در مناطقی که سال گذشته بر اثر سیل آسیب دیده بودند در حال اجرا است .
وی عنوان کرد: در حال حاضر تمام این پروژه ها پیشرفت بالای ۴۵ درصد دارند و تلاش خواهیم کرد تا قبل از شروع فصل سرما این پروژه ها را به اتمام برسانیم.

اجرای ۱۱ پروژه راهداری با سه هزار میلیارد ریال اعتبار  در جاده  کرج _ چالوس

مدیرکل راهداری البرز بیان کرد: به منظور صرفه جویی در زمان و جلوگیری از ایجاد ترافیک در این محور ساخت آبروهای باکسی را به صورت پیش ساخته در خارج از محور کرج -کندوان انجام دادیم تا مشکلی در تردد در این محور به وجود نیاید .
زندی فر در ادامه به پروژه نصب توری بر روی کوه در این محور اشاره کرد و افزود : در این پروژه ۱۵ هزار متر مربع توری جهت جلوگیری از ریزش سنگ به درون جاده بر روی ترانشه های ریزشی نصب خواهد شد.
وی عنوان کرد: این پروژه نیز در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اجرای آن ١٤٠ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha