شهرستان پردیس آماده انتخابات دور دوم ریاست جمهوری با ۱۳۰ صندوق رای

پردیس- ایرنا- فرماندار پردیس گفت: در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با ۱۳۰ صندوق اخذ رای برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل داریم.

به گزارش ایرنا، محسن قضاتلو روز سه شنبه درحاشیه برگزاری شورای اداری شهرستان به خبرنگاران گفت: به اعضای شورای اداری ابلاغ شده تا در خصوص افزایش مشارکت و ارتباط با مردم و لایه های میانی شهروندان اقدام کنند تا در روز جمعه ۱۵ تیر ماه شاهد مشارکت حداکثری شهروندان باشیم.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر فرمانداری پردیس در حوزه سیاسی و اجتماعی در سطح استان تهران، توضیح داد: فرمانداری پردیس در ارزیابی حوزه اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران در بین ۱۶ فرمانداری رتبه برتر را کسب کرده است و نشست شورای اداری از همکاران در معاونت سیاسی- اجتماعی تقدیر و تجلیل شد.

شهرستان پردیس آماده انتخابات دور دوم ریاست جمهوری با ۱۳۰ صندوق رای
فرماندار پردیس با اشاره به مصوبات این نشست اظهار داشت: تکمیل پروژه های نیمه تمام، تکریم و خدمت رسانی به مردم و جلوگیری و مقابله با ساخت و ساز با همکاری دستگاه های مرتبط بخشی از مصوبات این نشست بود.

قضاتلو با بیان اینکه موضوع اصلی شورای اداری شهرستان افزایش مشارکت شهروندان در انتخابات بود، بیان کرد:به دستگاههای دولتی و نهادهایی که می توانند درخصوص افزایش مشارکت با امید آفرینی و دیدارچهره به چهره و تبیین بتوانند میزان مشارکت در شهرستان را افزایش بدهند ابلاغ شد تا در فرصت باقی مانده پای کار بیایند.

وی افزود: از شهروندان درخواست و انتظار داریم که روز جمعه با مشارکت حداکثری در صحنه انتخابات دشمنان انقلاب و نظام را بار دیگر ناامید کنند.

شهرستان پردیس آماده انتخابات دور دوم ریاست جمهوری با ۱۳۰ صندوق رای


هیچ کس نباید از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیدای مد نظر استفاده کند

رئیس دادگستری شهرستان پردیس گفت: افراد شاغل درنهادها و ادارات دولتی نباید با استفاده از امکانات دولتی نسبت به کاندیدای مورد نظر خود موضع گیری داشته باشد و قطعا با این افراد برخورد قانونی می شود.

حسن کشاورزی ادامه داد: مدت زیادی به انتخابات دور دوم ریاست جمهوری باقی نمانده است، هر دو کاندیدای ریاست جمهور، تایید مراجع قانونی و ذیربط را گرفتند.

وی ادامه داد: هر فردی آزاد است که کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کند، بر اساس قانون اساسی رای وی مخفی است و هیچ فردی نمی تواند کسی را به جهت اینکه به فرد خاص رای بدهد، تطمیع وتهدید کند.

رئیس دادگستری افزود: هدف از برگزاری انتخابات مشارکت حداکثری است و این که یک نهاد یا ارکان دولتی بر مبنای اینکه در جایگاه و سازمان هست بخواهد اظهار نظر کند ،این عمل غیر قانونی است و نمی تواند تبلیغ و یا تخریب نسبت به هیچ کدام از کاندیداها بر مبنای رویکرد سازمانی خود داشته باشد.

کشاورزی گفت: این عمل غیر قانونی است و ما قطعا با افرادی که بخواهند از نهادهای دولتی و امکانات دولتی و سازمانی خود برای تبلیغ و یا تخریب یک کاندیدا استفاده کنند برخورد خواهیم کرد ، این عمل مطلقا خلاق قانون است و همه در انتخاب افراد و طیف سیاسی خود آزاد هستند.

وی خاطر نشان کرد: در طی روزهای گذشته برخی از گزارشات از نهادهای دولتی داشتیم که له یا علیه برخی از کاندیداها صحبت می کنند که تذکرات لازم به همه آنها بر مبنای مراتب قانونی داده خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha