پزشکیان: با مرزهای بسته نمی‌توان رونق ایجاد کرد+ فیلم

تهران- ایرنا- نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دروازه‌های کشور را باید باز کنیم تا تاجران بتوانند با دنیا ارتباط داشته باشند، با مرزهای بسته و درون یک قفس نمی‌توان توسعه، اشتغال و رونق ایجاد کرد.

به گزراش خبرنگار سیاسی ایرنا، مسعود پزشکیان ظهر روز سه‌شنبه - ۱۲ تیر- در جمع بازاریان و کسبه بازار ظروف و لوازم خانگی تهران در محله شوش تهران گفت: وعده‌ای نمی‌دهم که به آن عمل نکنم و قول می‌دهم که هیچ وقت به مردم دروغ نگویم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: آنچه به آن معتقدم و بارها در تلویزیون و رسانه‌های اعلام کردم این است که سفره خودمان را از سفره مردم جدا نخواهم کرد، با تمام وجود تلاش خواهم کرد مشکل فقر، بیکاری، تبعیض و بی‌عدالتی را در کشور و جامعه از بین ببرم.

با مرزهای بسته نمی‌توان رونق ایجاد کرد

پزشکیان تاکید کرد: باید دروازه‌های کشور را به روی همه باز کنیم تا تاجران ما بتوانند با همه دنیا ارتباط داشته باشند، نمی‌شود با مرزهای بسته و درون یک قفس، توسعه، اشتغال و رونق ایجاد کرد؛ کاری خواهیم کرد که طبقه‌ای که قدرت پرداخت مالیات ندارد و آنان که زندگی‌شان نمی‌چرخد، مالیات از آنها گرفته نشود.

دو گانه «عده‌ای عقل کل و بقیه نمی‌دانند» باید از بین برود

پزشکیان با بیان اینکه با کمک بازاریان و مردم باید راهی را در پیش گرفت که سبب عزت مردم و کشور شود، یادآور شد: نگاهی که در کشور به وجود آمده این است که عده‌ای احساس می‌کنند عقل کل هستند و سایر مردم هیچی نمی‌دانند و این نگاه باید از بین برود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه همه مردم در این کشور حق دارند، تصریح کرد: همه مردم می‌توانند برای زندگی خود تصمیم بگیرند و می‌توانند برای بهبود زندگی خود مشارکت کنند.

وی ادامه داد: نباید عده‌ای تصور کنند مردم فقط آنها مردم هستند و سایر مردم، مردم نیستند. بلکه شما و ما، مردم هستیم و ۶۰ درصدی هم که در انتخابات شرکت نکردند مردم هستند و حق دارند و ما موظف به شنیدن حرف آنها هستیم.

صدای آنهایی هستم که صدایشان شنیده نشد

پزشکیان با تاکید بر اینکه موظف است کاری کند تا صدای کسانی که شنیده نشده، شنیده شود، افزود: آمده‌ام تا جایی که می‌توانم صدای مردم و به دنبال حل و پیگیری مشکلات و مسائل و شما مردم باشم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: قطعا به شما مردم دروغ نخواهم گفت و با شما مردم صادق خواهم بود و امیدوارم خداوند بنده را شرمنده شما عزیزان نکند تا بتوانیم خدمتگزار شما عزیزان باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha