کتیرایی: از کیان کاراته ایران در چین دفاع خواهیم کرد/ فرقی نمی‌کند کدام بازیکن فیکس شود

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی کاراته، گفت: می‌خواهیم از کیان کاراته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در چین دفاع کنیم.

علیرضا کتیرایی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص شرایط اردونشینان کاراته ایران که برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌شوند، اظهار داشت: اکنون در دومین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کاراته هستیم که این مرحله تا ۲۲ تیرماه ادامه دارد. اکنون تمرینات بدنسازی و هوازی را در دستور کار داریم و تمرینات تاکتیکی را نیز انجام می‌دهیم.

وی افزود: رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا ۳۰ شهریورماه به میزبانی هانگژو چین آغاز خواهد شد و تا دوم مهرماه ادامه دارد. می‌خواهیم در این رویداد مهم، از کیان کاراته ایران دفاع کنیم.

کتیرایی در خصوص نفرات حاضر در اردو، بیان کرد: ۱۸ نفر در اردو هستند و در روز ۲۶ مردادماه با برگزاری انتخابی نهایی، ترکیب تیم ملی را در بخش کومیته انفرادی و کومیته تیمی مشخص می‌کنیم.

مربی تیم ملی با بیان اینکه نفرات جوان خوبی در اردو داریم، تصریح کرد: این نفرات باید با تمام توان بجنگند و انگیزه داشته باشند و بدانند قرار است جا پای چه بزرگانی بگذارند.

کتیرایی: از کیان کاراته ایران در چین دفاع خواهیم کرد/ فرقی نمی‌کند کدام بازیکن فیکس شود

کتیرایی ادامه داد: برای کادر فنی فرقی نمی‌کند چه نفراتی فیکس می‌شوند و در واقع به اسامی کاری نداریم. در انتخابی‌ها، شرایط برای همه یکسان است و امیدوارم هر فردی بهتر است، انتخاب شود.

وی گفت: اکنون در اردو، نفرات باتجربه و پرافتخاری داریم که همراه با جوانان، به خوبی تمرین می‌کنند. اینها سرمایه‌های کاراته ایران هستند و باید از تمام پتانسیل موجود بهره بُرد.

کتیرایی در خصوص اینکه آیا کاراته ایران می‌تواند نتایج نه‌چندان مناسب یکسال گذشته را جبران کند؟ گفت: قطعا تمام تفکر ما همین است. کاراته ایران بسیار غنی است و همه عوامل باید دست به دست هم بدهند تا به موفقیت برسیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha