شهید رئیسی خالصانه برای رفع مشکلات کشور خدمت کرد

بهارستان - ایرنا - فرماندار بهارستان با بیان اینکه شهید رئیسی به مدت سه سال خالصانه و مخلصانه برای خدا و رفع مشکلات کشور خدمت کرد، گفت: یکی از ویژگی های بارز شهید جمهور، عشق و علاقه او به ولایت فقیه بود و همواره در راه خدمت به مردم و محرومان تلاش می کرد.

به گزارش ایرنا، عبدالله نوحی روز سه شنبه در مراسم چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت تاکید کرد: امروز همه ما وظیفه داریم راه شهید رییسی را ادامه دهیم.

شهید رئیسی خالصانه برای رفع مشکلات کشور خدمت کرد

وی ادامه داد: راه این شهید صادق، مجاهد، حامی محرومان و مبارزه کننده با فساد باید ادامه یابد و فردی که به عنوان رییس جمهور انتخاب می شود در این راستا وظیفه سنگینی بر عهده دارد چرا که شهید رییسی تراز ریاست جمهوری را به جایگاه والایی در خدمت به مردم ارتقا داد و نفر بعدی هم باید در همان تراز باشد.

فرماندار بهارستان اضافه کرد: حضور میلیونی ملت ایران در آیین تشییع شهید رئیسی همچون سردار شهید سلیمانی و امام راحل همگی نشان دهنده این بود که ایشان خالصانه برای خدا کار کرد.

نوحی به تلاش‌های دولت سیزدهم در شهرستان بهارستان اشاره کرد و یادآور شد: ساخت مدارس، کلینیک نسیم شهر، آغاز بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی نسیم شهر، ساخت دو باب کلانتری، استخر دانش آموزی در روستای اورین و فراهم کردن زیرساخت‌ها و دیگر امور که تنها گوشه‌ای از یادگاری های دولت سیزدهم در این شهرستان است.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم تا شاهد مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات مهم باشیم چرا که مشارکت مردم به صلابت نظام خواهد انجامید.

وی گفت: برای تداوم راه نیمه تمام این شهید که خدمات بزرگی را برای نظام و کشورمان به صورت جهادی و شبانه روزی داشت، باید ضمن شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، فردی را انتخاب کنیم که شاخصه های ریاست جمهوری طبق نظر مقام معظم رهبری را داشته باشد.

شهرستان بهارستان در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha