۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۵۶
کد خبر: 85527352
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آقاتهرانی: دستاوردهای دولت شهید رئیسی ماندگار است

کاشان - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات شهید آیت‌الله رییسی شاخص های کشور در همه عرصه ها را ارتقا داد و دستاوردهای دولت وی در اذهان عموم ماندگار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی عصر سه‌شنبه در آیین گرامیداشت اربعین شهدای پرواز اردیبهشت، در مصلای حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) کاشان افزود: گرفتن پول های بلوکه شده خارج کشور از جمله ۶ میلیارد یورو متعلق به ایران در کره جنوبی با پیگیری شهید رئیسی انجام شد.

وی اظهار کرد: در طول سه سال خدمت ایشان خاموشی برق نداشتیم و انتقال آب دریای عمان به مرکز کشور آغاز شد، پرتاب ۱۲ ماهواره، تجارت با کشورهای همسایه، تجارت با آفریقا، عدالت در ورزش و توجه به ورزش معلولان، تجارت با آسیا، عضویت در سازمان شانگهای، رابطه با عربستان و توقیف ویلا های غیرمجاز از خدمات شهید جمهور است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ورود ۱۰ میلیون دز واکسن به کشور، ایجاد مرجعیت علمی برای ایران در کشورهای اروپایی و ارتقای پنجاه‌ و سه واحدی نشریات علمی کشور در دنیا از اقدامات و خدمات شهید رئیسی است.

آقاتهرانی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: به کسی رای دهید که اینها را بفهمد و فردی نباشد که شهامت و شجاعت میدانی را قبول نداشته باشد و منتظر لبخند غرب باشد.

وی اظهار کرد: به فرد غرب گرا رای ندهید به فردی که بندگی خدا را بکند و افراد دلسوز مردم و نظام را در امور بکارگیری کند رای دهید، نه کسی که بخواهد با کدخدا ببندد و تا سر کار آمد آشنایانش را استخدام کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینکه فردی اهل فساد نباشد کافی نیست بلکه باید فساد ستیز باشد، شهید رئیسی تراز ریاست جمهوری را ارتقا داد و هرکس رییس جمهور شود با ایشان مقایسه می‌شود و باید خوب عمل کند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha