شمسایی: مردم رسالت خود را تمام کنند/ دولتمردان به فکر مشکلات و معیشت جامعه باشند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با تاکید بر اینکه باید در سرنوشت کشور حضوری فعال داشت‌ گفت: مردم همواره پای تعهد خود به کشور بوده‌ و این را بارها به اثبات رسانده‌اند، حالا نوبت دولتمردان است تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری مشکلات مردم را برطرف و معیشت جامعه را بهبود بخشند.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رای تصریح کرد: به عنوان فردی که عاشق ایران و کشورم هستم می‌گویم در ۴۸‌سالی که از خداوند عمر گرفتم در دوره‌های مختلف ریاست‌جمهوری و در هر برهه‌ای که لازم بوده حضور داشتم و ادوار انتخابات مختلف را دیده‌ام.

وی ادامه داد: مردم در تمامی این سال‌ها و در دوره‌های مختلف رسالت خود را به خوبی انجام داده‌اند، این‌بار نوبت دولتمردان است تا گامی بلند و محکم برای برطرف کردن مشکلات مردم و معیشت آنها بردارند و این انتظاری است که از رئیس جمهور آینده می‌رود.

سرمربی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: به عنوان فردی که پای نظام و کشورم ایستاده و خواهم ایستاد می‌گویم باید به گونه‌ای کار و فعالیت کرد که حضور مردم در پای صندوق‌های رای با آمارهایی چشمگیری همراه باشد و رئیس‌جمهوری که انتخاب می‌شود باید بداند برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم باید در راس کارهای او باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha