آتش‌سوزی خیابان باهنر پایتخت مهار شد

تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار آتش‌سوزی در خیابان باهنر پایتخت خبر داد و گفت: مهار آتش در حالی اغاز شد که دامنه حریق به سه دستگاه خودرو و چند اصله درخت اطراف نیز سرایت کرده بود.

به گزارش ایرنا، سیدجلال ملکی عصر سه‌شنبه اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۳۳ عصر روز سه‌شنبه آتش‌سوزی یک ساختمان در حال ساخت در خیابان باهنر اعلام شد که به فوریت سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند که در مدت پنج دقیقه به محل رسیدند.

وی ادامه داد: مشاهده شد در یک ساختمان ۸ یا ۹ طبقه در حال ساخت که در کنار پروژه یک دستگاه موتور ژنراتور بزرگ، ۲ دستگاه کانکس و یک اتاق کارگری در طبقه اول بود، این بخش‌ها کاملا شعله‌ور شده بود.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه مقداری گازوییل سطح خیابان بود این سطح نیز شعله‌ور شد و سه مخزن پلی‌اتیلنی در مجموع حاوی حدود سه هزار لیتر گازوییل نیز در اثر آتش‌سوزی از بین رفت و گازوییل آن در خیابان جاری و شعله‌ور شده بود.

آتش‌سوزی خیابان باهنر پایتخت مهار شد

ملکی افزود: همچنین سه دستگاه خودرو شامل یک پژو ۲۰۶، یک دستگاه پراید وانت و یک تویوتا که کنار خیابان بودند نیز دچار آتش سوزی شدند ضمن آنکه آتش به چند اصله درخت نیز خسارت وارد کرد.

وی گفت: این آتش‌سوزی در حال سرایت بیشتر بود که آتش‌نشانان عملیات مهار را آغاز کردند و با توجه به اینکه دود زیادی در دقایق اولیه از این آتش‌سوزی مشاهده می‌شد با عملیات به موقع آتش‌نشان دود فرو نشست و آتش مهار شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha