پنج نمایشگاه تخصصی حوزه صنعت و معدن در مشهد آغاز بکار کرد

مشهد-ایرنا- پنج نمایشگاه تخصصی حوزه صنعت و معدن عصر سه شنبه با حضور مسوولان استانی در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد عصر سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: هفدهمین نمایشگاه تخصصی معدن، زمین شناسی و صنایع وابسته، نوزدهمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات راهسازی و عمران، ریلی و جاده ایی، هفدهمین نمایشگاه تخصصی فلزات، فولاد، متالورژی، آهنگری، ریخته گری و صنایع نسوز، بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت و همچنین هجدهمین نمایشگاه تخصصی اتوماسیون صنعتی همزمان با هفته صنعت و معدن در مشهد برپا شد.

رضا صفری ادامه داد: این نمایشگاه از ۱۲ الی ۱۵ تیرماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهد داشت.

وی در خصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه های تخصصی بیان کرد: صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته فولاد، فلزات، قالبسازی، آهنگری، ریخته گری، صنایع نسوز، صنعت، ابزار آلات صنعتی، ماشین آلات صنعتی و اتوماسیون از زمینه های فعالیت این نمایشگاه است.

صفری خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در محیطی به وسعت ۱۲هزارمترمربع و در سالن های فردوسی، عطار، مفاخر و فضای باز برای استقرار شرکت های حاضر پیش بینی شده تا محصولات، کالاهای تولیدی و به روز خود را به بازدید عموم بگذارند.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص تعداد مشارکت کنندگان این نمایشگاه گفت: تعداد کل مشارکت کنندگان ۱۷۱ شرکت است که تعداد مشارکت شرکت های داخل استان خراسان رضوی ۷۱ شرکت و همچنین تعداد مشارکت کنندگان خارج از استان خراسان رضوی نیز ۱۰۰ مشارکت کننده از استان های تهران، البرز، اصفهان، مرکزی، قزوین، خوزستان، یزد و گلستان هستند.

این نمایشگاه از ۱۲ تیر ماه آغاز و تا ۱۵ تیرماه ادامه خواهد داشت وعلاقه مندان می‌توانند همه روزه از غرفه‌های متعدد این نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ بازدید داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha