۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۱۴
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85528544
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به ۴۵ تن رسید

۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۱۴
کد خبر: 85528544
شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به ۴۵ تن رسید

تهران-ایرنا- با ادامه حملات روز چهارشنبه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه، شمار شهدای فلسطینی که پیشتر ۳۸ تن اعلام شده بود، به ۴۵ تن رسید.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، هر لحظه امکان افزایش تعداد شهدا این حادثه وجود دارد.

منابع پزشکی ساعتی پیش اعلام کردند که در حملات امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه ۳۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها نفر هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت غزه نیز عصر امروز چهارشنبه (چهارشنبه) در دویست و هفتاد و یکمین روز جنگ در این باریکه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه جنایت در نوار غزه شده که این جنایات، ۲۸ شهید و ۱۲۵ زخمی بر جای گذاشته است.

در بیانیه وزارت بهداشت غزه آمد که از ابتدای آغاز حملات به نوار غزه تا کنون ۳۷ هزار و ۹۵۳ فلسطینی شهید و ۸۷ هزار و ۲۶۶ فلسطینی دیگر زخمی شده‌اند.

این وزارتخانه در ادامه اعلام کرد که به دلیل ادامه حملات، پیکر شماری از شهدا همچنان در زیر آوار محبوس مانده است و نهادهای امدادی قادر به کشف و انتقال آنها به مراکز بهداشتی و نیستند.

به گزارش ایرنا، با گذشت ۲۷۱ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha