جبرائیلی: «جلیلی» برای پایان دادن به حاکمیت دلار بر اقتصاد کشور آمده است

بوشهر - ایرنا - عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی گفت: «سعید جلیلی» برای پایان دادن به حاکمیت دلار بر اقتصاد کشور وارد میدان انتخابات شده و همواره ثابت کرده که در برابر آمریکا و فساد ایستادگی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سید یاسر جبرائیلی» شامگاه چهارشنبه در جمع هواداران سعید جلیلی در مسجد توحید بوشهر اظهار کرد: علت اصلی دشمنی‌ها با جلیلی این است که برخی از به خطر افتادن منافع خود و ویژه‌خواری‌شان نگران هستند.

وی بیان کرد: جلیلی ثابت کرده که در برابر آمریکا ایستادگی می‌کند و در برابر فساد کوتاه نمی‌آید ولی برخی افراد به دنبال کسی هستند که در برابر آمریکا زانو بزند.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی تصریح کرد: جمهوری اسلامی در خارج از مرزها برابر آمریکا پیروز شده و اکنون بسیاری معتقدند که دوره برتری آمریکا در خاورمیانه به پایان رسیده است.

جبرائیلی ادامه داد: مشکل اقتصاد ما تحریم نیست؛ ما بر تحریم‌ها غلبه کرده‌ایم و آمریکا دیگر تهدیدی برای ما نیست و ادعاهای برخی مبنی بر اینکه بدون تصویب پیمان سلاح‌های متعارف اروپا( CFE ) تجارت خارجی ایران به صفر می‌رسد، دروغ است.

بیشتر بخوانید

جبرائیلی: سایه تهدید و تحریم در دولت شهید رئیسی از سر ملت ایران کنار رفت

جبرائیلی: مسئله اصلی حاکمیت دلار بر اقتصاد کشور است

جبرائیلی: برخورداری از قدرت آبادانی کشور مهترین رهاورد انقلاب اسلامی است

وی افزود: بدون برجام، تجارت خارجی ما افزایش یافته و نفت بیشتری فروختیم و شهید رئیسی ثابت کرد که می‌توان به آمریکا ضربه زد و در منطقه اول شد.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی همچنین به عضویت ایران در پیمان بریکس در دوران شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: این طرف مقابل جلیلی است که توان و داده‌های هسته‌ای را بر باد داده و اکنون به دنبال تضعیف توان موشکی ماست.

مسئله های موشکی و هسته ای بهانه است

جبرائیلی افزود: آمریکا جز نابودی جمهوری اسلامی و تسلط بر کشور ما راضی نخواهد شد و مسئله‌های موشکی و هسته‌ای تنها بهانه آنان است.

وی تاکید کرد: اگر امروز به عملیات «وعده صادق» افتخار می‌کنیم، به برکت سازش نیست بلکه به برکت مقاومت و ایستادگی است.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ادامه داد: تمدن اسلامی مردم را آزاد می‌خواهد، در حالی که دشمنان ما به دنبال ضعیف کردن مردم برای تسلط بر آنان هستند.

پشت جلیلی ایستاده‌ایم

وی افزود: به همان دلیلی که مقابل آمریکا و انگلیس ایستادیم، پشت سعید جلیلی نیز خواهیم ایستاد.

جبرائیلی تاکید کرد: بوشهر باید کار را تمام کند و در این زمینه شما حاضران باید با مردم صحبت کنید و خطر بازگشت به گذشته را یادآوری کنید.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی عنوان کرد: کشور دچار ناترازی بنزین است، اما این به معنای پرمصرف بودن مردم نیست بلکه شمار خودروها افزایش یافته و مصرف بنزین نیز بالا رفته است.

جبرائیلی بیان کرد: با همه این شرایط نباید اجازه دهیم دهه سوخته ۹۰ در دهه ۱۴۰۰ تکرار شود بلکه باید امید به زندگی را در کشور زنده کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha