جلیلی: جریان فساد و ویژه خوری از توانمندی ملت ایران استقبال نمی کند/ ایران امروز حرم است

زنجان - ایرنا - نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دشمن اعتراف می کند راهبرد فشار حداکثری شکست فاحش خورد ولی برخی می گویند نه شکست نخورده بلکه خودش نخواسته است،اینکه ملتی با شور و شعور حسینی ایستاده اند یعنی ایران امروز حرم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید جلیلی،نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح پنجشنبه در اجتماع مردم زنجان گفت: امروز دوباره از مذاکره و بده بستان می گویند، دیگر چه چیزی مانده که بخواهید امتیاز بدهید.

وی ادامه داد: شهید رییسی کشور را معطل اخم ۲ تا کشور نکرد و اتفاقا در دولت سیزدهم روابط خارجی کشور با کشورهای متعدد توسعه پیدا کرد و این نتیجه عظمت انتخاب مردم بود.

جلیلی بیان کرد: ضعف را با قدرت باید برطرف کرد.

جلیلی خاطرنشان کرد: بیان موفقیت ها به معنای ندانستن مشکلات و ضعف های کشور نیست، ولی ضعف را با ضعف نمی شود بر طرف کرد بلکه با قدرت باید بر طرف کرد.

وی ادامه داد: کشور در شرایطی است که تا کنون اینگونه یک جهان فرصت پیش رویش نبوده، امروز جوانان ما در مرزهای فناوری حرکت می کنند و می توانیم با تکیه بر این توانایی‌ها ، قدرتی تولید کنیم که منجر به جهش کشور شود.

جلیلی گفت: اگر فرصت را در زمان خودش استفاده نکنید اینطور نیست که چهار سال عقب بیفتی بلکه ممکن است ۴۰ سال دچار عقب ماندگی شوی.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز نقطه تاریخی قرار گرفته ایم، گفت:  هر بار که دشمن نتوانسته با زور با حقیقتی مقابله کند با زر و تزویر به میدان آمده که یکی از مصادیق آن ایجاد تردید است.

جلیلی گفت: خود دشمن می گوید راهبرد فشار حداکثری شکست خورده ، ولی عده ای در داخل می گویند آنها خودشان اینطور خواستند.

جلیلی اظهار کرد: عظمت ملت ایران این است که نه تنها در مقابل زور دشمنان ایستاد ، بلکه تحت تأثیر زر و تزویر دشمنان هم قرار نگرفت.

وی افزود: اگر می بینید دشمن تحریم را دستش می گیرد و در کنارش با  تحریف واقعیت ها در میدان است، برای القای ناامیدی است تا ما در تشخیص صحنه دچار اشتباه شویم.

جلیلی گفت: خود دشمن می گوید راهبرد فشار حداکثری شکست خورده ، ولی عده ای در داخل می گویند آنها خودشان اینطور خواستند.ایران امروز حرم است ، دفاع از دین و اهل بیت یک مملکت را می تواند ایمن کند، تحریف این است که عده‌ای کشور را خودشان را قفس بنامند، چون تحت تاثیر اخم چند کشور قرار گرفتند.

جلیلی گفت: اینکه گفتند هم سانتریفیوژ بچرخد و هم اقتصاد ، نتیجه اش چه شد ؟ صنعت هسته ای محدود شد و در اقتصاد هم گشایشی صورت نگرفت.

وی ادامه داد: شهید شهریاری که فرزند زنجان بود برای کشور تولید قدرت و دست ما را در مذاکرات پر کرد، دشمن می گوید نباید هسته ای شوید، اما امثال شهید شهریاری ها می گویند باید بشود و می شود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز دشمنان از حرکت ملت ایران انگشت به دهان مانده اند و نمی توانند کاری در مقابل ملت انجام دهند، این به برکت همین شور و شعور حسینی است.
جلیلی با بیان اینکه امروز ملت ایران با قدرت می تواند مسائل ل خودش را حل کند، گفت: جریان فساد و ویژه خوری از توانمندی ملت ایران استقبال نمی کند.

وی با تاکید براینکه امروز ملت ما در نقطه ای است که با قدرت می تواند نه تنها مسایل خود را حل کند بلکه جهش کند، گفت: دو نگاه داریم یک نگاه این است که بگوید نمی شود و نمی توانیم و باید از کدخدا اجازه بگیریم که اتفاقا این راه را ۸ سال طی کردند.

جلیلی یادآور شد: کشور در تب کرونا می‌سوخت و روزی ۷۰۰ نفر فوت می کردند ولی گفتند باید در اف ای تی اف عضو شویم تا واکسن وارد کنیم اما هنر شهید رییسی این بود که متوقف دو سه کشور نماند آن هم کشورهایی که بیشترین دشمنی را با ما دارند این عظمت انتخاب شهید رییسی بود و شهید رییسی توانست واکسن کرونا بخرد می گفتند بیشتر از ۲۰۰ هزار بشکه نفت نمی توانیم بفروشیم اما شهید رییسی کاری کرد که خود وزیر خارجه آمریکا اعتراف کرد ایران می تواند نفت بفروشد و ما نمی توانیم جلوی ایران را بگیریم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اگر کسی را یاری می دهیم برای دین خداست، ملت ما هر چه با دین و مکتب دینی بیشتر نزدیک شد، اقتدار و قدرتش هم بیشتر شد، امروز دشمنان از حرکت ملت ایران انگشت به دهان مانده اند و نمی توانند کاری در مقابل ملت انجام دهند، این به برکت همین شور و شعور حسینی است.

وی اظهار کرد: فقط فشار خارجی نیست بلکه کسانی هم در داخل هستند که شامل جریان فساد می شود و می خواهند با رانت خواری امتیازات را سمت خود ببرند معلوم است که آنها قبول نمی کنند ملتی تمام توان خود را به کار بگیرد.باید هر ایرانی نقش پر شکوه خود را متناسب با استعداد خود ایفا کند و این حرکت را با قدرت باید ادامه بدهیم.

جلیلی گفت: فردا جمهوریت نظام را با رأی خود به نمایش بگذارید تا همه دنیا بدانند این مردم ایرانند که تعیین کنده اند و خدا شما را اجر دهد.

جلیلی در پایان افزود: اگر می‌گوییم به ائمه که آماده ایم شما را حمایت کنیم یا به حضرت عباس در زیارت نامه می گوییم همه تلاش خود را کردی تا دین خدا را یاری دهی و خدا اجرت دهد من هم به شما مردم می گویم فردا جمهوریت نظام را با رأی خود به نمایش بگذارید تا همه دنیا بدانند این مردم ایرانند که تعیین کنده اند و خدا شما را اجر دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha