فرمانده سپاه یزد: مشارکت در انتخابات موجب خنثی سازی اهداف استکبار است

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری موجب خنثی سازی اهداف استکبار جهانی علیه نظام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، سردار " حسین زارع کمالی " چهارشنبه شب در جمع بسیجیان شهرستان مهریز با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو افزود: مشارکت بالای آحاد مردم انواع توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و موجب پایداری امنیت کشور می‌شود.

وی با تشکر از تلاش‌ بسیجیان در امر امنیت صندوق‌های رای در دور اول در هشتم تیرماه در خصوص مشارکت و اهمیت حضور در انتخابات مطالبی را بیان کرد و ادامه داد: تبیین موضوعات مختلف مرتبط با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پیشگیری از مایوس نمودن مردم و بی ثبات سازی نظام توسط دشمن مؤثر است.

فرمانده سپاه یزد: مشارکت در انتخابات موجب خنثی سازی اهداف استکبار است

این مسئول با اشاره به انتخاب فرد اصلح و مردمی مثل شهید رئیسی افزود: امید آفرینی و ارتقای حساسیت همه پایگاه‌ها و حوزه‌ها در مشارکت مردم در انتخابات موثر است.

زارع کمالی بیان کرد: مشارکت گسترده آحاد مردم فهیم در انتخابات ریاست جمهوری از بالاترین اعمال صالح است و باید با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای باعث عزت و اقتدار اسلام شویم.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha